نمایندگان شورا در کمیته فنی بازرگانی سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز انتخاب شدند

نمایندگان شورا در کمیته فنی بازرگانی سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز انتخاب شدند

به گزارش شهریار ، اعضای شورای اسلامی شهر در یکصد و نودمین جلسه خود به بررسی نامه شهردار تبریز در خصوص معرفی دو نفر از اعضای شورا جهت شرکت در جلسات کمیته فنی بازرگانی سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز پرداختند.

یعقوب هوشیار شهردار تبریز در این جلسه هدف اصلی پیشنهاد عضویت دو عضو شورا را شفافیت فرایندها و اطلاع شورای اسلامی شهر و تسریع امور در شورای عالی سرمایه گذاری خواند.

در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر تبریز حجت الاسلام سیدکاظم زعفرانچی‌لر و احد صادقی را به عنوان نماینده شورا جهت شرکت در جلسات کمیته فنی بازرگانی سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز انتخاب کردند.

شهردار تبریز در اسفند ماه سال گذشته، در احکامی جداگانه مظفر سلیمانی و رضا خلیلی را به عنوان نائب رئیس و دبیر و عضو کمیته فنی بازرگانی سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری منصوب کرده بود.

همچنین محمد شهابی، محمد عزتی، سامان احمدزاده، علیرضا داستان، اکبر دنیادوست و محبوب عبداله پور به عنوان اعضای این کمیته هستند.

لازم بذکر است، اعضای کمیته فنی بازرگانی سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز وظیفه بررسی و تدوین برنامه‌ها، شرایط واگذاری و اجرای پروژه های سرمایه گذاری بر عهده دارند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات