رشد ۲۰ درصدی میزان رضایت‌مندی مسافران «هما» در نوروز ۱۴۰۳

رشد ۲۰ درصدی میزان رضایت‌مندی مسافران «هما» در نوروز ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، حسام قربانعلی با بیان اینکه سطح رضایت‌مندی مسافران پروازهای «هما» از طریق پرسش‌نامه برخط ارزیابی می‌شود، گفت: این اقدام با هدف سنجش سطح رضایت مندی مسافران از خدمات ارائه شده در پروازهای داخلی و بین‌المللی «هما»، به‌صورت روزانه انجام می‌شود.

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات