آسفالت‌ریزی ۲ هزار و ۸۹۸ تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته

آسفالت‌ریزی ۲ هزار و ۸۹۸ تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته

به گزارش شهریار ، شهرداری تبریز همگام با اجرای پروژه های متعدد عمرانی خود در سال جاری، اهتمام ویژه ای نیز در ارائه خدمات محله‌ای دارد. یعقوب هوشیار شهردار تبریز برای احصای دقیق مسائل شهری و برطرف کردن آنها از سال گذشته طرح ناحیه بندی را در مناطق مختلق شهر آغاز کرده است به طوری که استقرار نواحی در مناطق دهگانه تبریز سهم بسزایی در نیازسنجی خدمات و بهسازی آسفالت معابر ایفا کرده است.

نتایج نظرسنجی واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز نشان می دهد، ۵۲ درصد از شهروندان تبریزی خواستار اولویت‌دهی اساسی به پروژه آسفالت‌ریزی معابر در بودجه سال ۱۴۰۳ بودند. بر همین اساس شهرداری تبریز با تمام توان خود در صدد پاسخ به این مطالبه شهروندی و عمل به رسالت عمرانی پای کار است. شهرداری تبریز هدف‌گذاری توزیع ۵۰۰ هزار تنی آسفالت اساسی و لکه‌گیری در معابر اصلی و محلات شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

شهرداری در سال گذشته ۳۲۲ هزار تن آسفالت در سطح مناطق دهگانه توزیع کرده و تلاش دارد با بهبود وضعیت آسفالت معابر افزایش رضایت مندی شهروندان را فراهم کند.

سامان احمدزاده، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به اینکه کیفیت و ماندگاری آسفالت اصلی‌ترین شاخص معاونت فنی در موضوع تولید و توزیع آسفالت است و برای تحقق این هدف در سال گذشته سومین کارخانه آسفالت نیز راه اندازی شد.

در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

منطقه ۱

شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع ۶۰ تن آسفالت در سطح معابر منطقه جهت آسفالت اساسی و لکه گیری اقدام کرد.

بر همین اساس مسیرهای محلات ایده لو، کوچه های حسن و قله آسفالت ریزی شدند.

منطقه ۲

منطقه ۲ تبریز طی هفته گذشته با ۳۰۱ تن آسفالت نسبت به بهسازی معابر اقدام کرده است. کوی میثاق و کوی نسیم شهرک یاغچیان، ادامه کوی کیوان منتهی به بلوار استاد معین و خیابان نظامی شرقی ولیعصر جنوبی از جمله فعالیت های آسفالت ریزی این منطقه بود.

منطقه ۳

شهرداری منطقه ۳ تبریز نیز طی این مدت با توزیع ۴۳۵ تن آسفالت نسبت به آسفالت ریزی حد فاصل لاله زار تا شریعتی، دور برگردان امامیه و دیگر معابر اقدام کرده است.

منطقه ۴

شهرداری منطقه ۴ تبریز نیز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۱۴۶ تنی در راستای بهسازی معابر خیابان‌های بهار، شهید خلیلی، منجم و ... اقدام کرد.

منطقه ۵

شهرداری منطقه ۵ تبریز با توزیع  ۳۰۴ تنی آسفالت برای چاله زدایی و آسفالت خیابان صائب باغمیشه و مدرسه عفاف واقع در شهرک باغمیشه را در دستور کار خود قرار داد.

منطقه ۶

شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۸۰۶ تنی در جهت بهسازی معابر خود اقدام کرده است.

این میزان از آسفالت در معابری شامل جاده تبریز _ مرند، جاده سنتو، شنب غازان، دیزل آباد و قراملک، راه آهن کوی صفا، ۳۵ متری صنعت‌گران به صورت مکانیزه و دستی بهسازی و مرمت شده است.

منطقه ۷

منطقه ۷ تبریز نیز با توزیع  ۳۰۰ تن آسفالت مسیرهای  کوی لاله در مردانی آذر و کوی منتظری خیابان صادقیه را به صورت اساسی و یا لکه گیری آسفالت ریزی کرده است.


منطقه ۸

شهرداری منطقه ۸ تبریز نیز با ۸۱ تن آسفالت خیابان بهادری کوچه مقدس را آسفالت ریزی کرده است.

منطقه ۹

منطقه ۹ تبریز  با توزیع ۳۰ تن آسفالت ریزی به چاله زدایی اقدام کرده است.

منطقه ۱۰

شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز آسفالت ریزی ۴۳۵ تنی را در معابر کوی پیری خیابان شهید قره باغی ، شهرک ارم پشت زورخانه و پشت داروخانه دکتر سلیمی دستور کار خود قرار داد.

شهرداری تبریز در راستای بهسازی معابر و ترمیم آسفالت از ابتدای سال تا به امروز ۶ هزار و ۲۲ تن آسفالت ریزی در سطح شهر تبریز انجام داده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات