سنگفرش کوی شهید پروین‌زاده آغاز شد

سنگفرش کوی شهید پروین‌زاده آغاز شد

به گزارش شهریار ، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندان و احیای معابر غرب و شمال‌غرب تبریز، عملیات اجرایی مناسب سازی، بهسازی و زیبا سازی کوی شهید پروین‌زاده توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز آغاز شده است.

وی افزود: عملیات تخریب آسفالت به متراژ ۱۵۰ مترمربع در کوی شهید پروین زاده واقع در خیابان راه‌آهن حدفاصل خطیب به سمت نصف راه آغاز شده است.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه با بیان اینکه به دلیل پرتردد بودن مسیر و رفاه حال شهروندان، این عملیات به صورت شبانه روزی اجرا می‌شود، اظهار کرد: عملیات بهسازی و مناسب‌سازی در راستای سنگفرش بالافاصله بعد از اتمام عملیات تخریب، آغاز می‌شود.

وی همچنین ادامه داد: اجرای سریع، مقاومت بالا و همچنین یکپارچگی شکل کلی از جمله مهم‌ترین اهداف شهرداری منطقه ۶ تبریز در اجرای این پروژه است.

رضا جان‌فشان نوبری در پایان اذعان کرد: بی تردید لزوم داشتن شهری زیبا، بهره‌گیری از استاندارد های مناسب در مبلمان شهری است که این مهم با کمی حساسیت و نظارت بر اجرای پروژه ها امکان پذیر خواهد بود و در ادامه مابقی پیاده رو هایی که نیاز به ترمیم و بازسازی دارند حتما در دستور کار قرار خواهند گرفت.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات