فضای سبز معابر مرکزی تبریز ساماندهی می‌شود

فضای سبز معابر مرکزی تبریز ساماندهی می‌شود

به گزارش شهریار ، حسین منیری فر افزود: ساماندهی فضای سبز توسط عوامل فضای سبز منطقه هشت و با هدف افزایش زیبایی بصری و توسعه فضای سبز شهری در معابر مرکزی شهر در حال اجراست که تا پایان فصل بهار تداوم خواهد یافت.

وی ادامه داد: در قالب این طرح، درختچه های معابر نیز هرس و فرم دهی می شوند.

وی همچنین از رنگ آمیزی و نوسازی ایستگاه های اتوبوس در محدوده شهرداری منطقه ۸ خبر داد.

منیری فر با اعلام این مطلب افزود: در راستای زیباسازی محیط شهری، در کنار  خط کشی معابر عابر پیاده و سواره رو، عملیات رنگ آمیزی ایستگاه های اتوبوس نیز توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۸، در حال اجراست که بعد از نوسازی  و در اختیار شهروندان گرامی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: عوامل حمل و نقل و ترافیک منطقه ۸ از ماه های اخیر اقدام به اجرای خط کشی ترافیکی در کنار رنگ آمیزی ترافیکی تجهیزات شهری کرده اند که علاوه بر نوسازی، منجر به زیباسازی محدوده منطقه ۸ شده است.

آغاز عملیات کفسازی پیاده رو ها در خیابان رضانژاد

حسین منیری فر ضمن مهم برشمردن سنگفرش پیاده رو های این خیابان افزود: خیابان رضا نژاد یکی از مهم ترین معابر شهری منطقه ۸ می باشد که به دلیل تخریب بخشی از سنگفرش پیاده رو ها، شهرداری منطقه ۸ اقدام به  نوسازی سنگفرش پیاده رو ها در این خیابان کرده است.

وی به حجم این پروژه اشاره کرده و گفت: کفسازی پیاده رو های خیابان رضا نژاد به طول ۵۰۰ متر و عرض ۲ متر در ضلع غربی این خیابان حال اجراست که با کفپوشهای قالبی رنگی سنگفرش می شود.

شهردار منطقه ۸ در پایان گفت: استاندارد سازی معابر شهری جزو اولویتهای شهرداری منطقه ۸ است که در این راستا شهرداری منطقه ۸ طی سال ۱۴۰۲ اقدام به کفسازی و سنگفرش ۲۸ هزار متر مربعی معابر سطح حوزه کرده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات