طرح مجتمع تفریحی در رشدیه تبریز بررسی شد

طرح مجتمع تفریحی در رشدیه تبریز بررسی شد

به گزارش شهریار ، محمد عزتی معاون شهرسازی شهردار تبریز در جلسه مشترک با مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز و سرمایه‌گذاران پروژه فرهنگی، تفریحی و ورزشی رشدیه، با بیان اینکه در این پروژه مجموعه ای از کاربریهای عمومی تعریف شده، اظهار داشت: طرح احداث این پروژه اقدامی پسندیده و قابل تحسین است، که با مکان یابی مناسب به دور از مسایل زیست محیطی درمنطقه مناسب با دسترسی مناسب به امکانات شهری احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: مجتمع تفریحی ورزشی رشدیه، افزود:در قالب مجموعه ای تفریحی با کاربری تفریحی  همچون باغ کتاب و شهربازی اختصاصی کودک و جوانان فعالیت خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری نیز دراین زمینه می‌تواند تسهیلات ویژه برای این مجموعه به دلیل کاربردهای فرهنگی تعریف کند، هرچه تعریف فرهنگی بیشتر و تخصصی‌تر باشد، همکاری و تخفیفات و تسهیلات بیشتری نیز شامل خواهد شد.

در ادامه این جلسه رضا خلیلی، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز گفت: مجتمع تفریحی ورزشی رشدیه یکی از پروژه های مطرح در کنار موضوع برگزاری همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری شهرداری تبریز خواهد بود.

وی افزود: شهرداری در نظر دارد با تسهیل مراحل و بروکراسی اداری با جذب سرمایه گذاران برخی پروژه های جدید را تا زمان همایش سال جاری به مرحله کلنگ زدنی یا افتتاح برساند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات