آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور

آغاز به کار نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور

به گزارش شهریار ، در نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور موضوع ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری‌های کشور بررسی می شود.

بر اساس این گزارش، یکی از موضوعاتی که در این نشست مطرح و مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، بزرگداشت با شکوه دهه کرامت است که با هماهنگی شهرداران برنامه‌های فرهنگی به‌ صورت گسترده در کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور برگزار می‌شود.

همچنین با توجه به اینکه برنامه هفتم توسعه مجوز تشکیل اتحادیه شهرداری‌های کشور برای برقراری ارتباط بهتر میان شهرداری ها و قوای سه‌گانه و طرح و بررسی مشکلات شهرهای کشور داده است، تشکیل اتحادیه شهرداری ها کشور نیز در این نشست مورد بررسی قرار می‌گیرد. پیش‌نویس اولیه اساس‌نامه اتحادیه شهرداری‌ها آماده‌ شده است و در این نشست با حضور شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها این اساس‌نامه بررسی و نهایی خواهد شد.

در حاشیه این نشست که با حضور دو مهمان ویژه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و معاون سیاسی رئیس سازمان صداوسیمای کشور در حال برگزاری است، دو دیدار با آیت‌الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان و حجت الاسلام احمد مروی تولیت معزز آستان قدس رضوی برای بررسی ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت پیش‌بینی‌شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات