ضرورت طراحی و تدوین برنامه و بودجه پنج ساله شهرداری تبریز

ضرورت طراحی و تدوین برنامه و بودجه پنج ساله شهرداری تبریز

به گزارش شهریار ، علیرضا نوای باغبان امروز در یکصد و نود و یکمین جلسه شورا در سخنرانی میان دستور خود ضمن اعلام این مطلب در ادامه به لزوم‌ تدوین برنامه پنج ساله شهرداری تاکید کرد و افزود: شورا و شهرداری نیازمند طراحی برنامه پنج ساله است تا با فقدان برنامه پیش نرویم.

وی با تاکید بر ارائه هر چه سریع تر برنامه پنج ساله توسط شهرداری تبریز، افزود: چشم انداز ۱۲ ساله برنامه شهرداری تبریز موجود است و باید با برنامه پنج ساله تطبیق داده شود.

نوای باغبان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت افزایش اتوبوس های شهری در تبریز تصریح کرد: تقریبا ۴۰۰ اتوبوس در تبریز فعالیت می‌کند در حالی که نیازمند ۱۲۰۰ دستگاه هستیم. همین فاصله خرید ۲۰۰ اتوبوس دیگر را ضروری می‌سازد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: تنها کارخانه اتوبوس سازی تبریر ۸۰ دستگاه اتوبوس آماده دارد و بر اساس قرارداد منعقد شده توسط شهرداری مقرر شده از هر شرکتی که مقدور بود اتوبوس خریداری شود.

نوای باغبان با اشاره به اینکه تعرفه عوارض محلی معیار شورا و شهرداری است، گفت: آموزش و فرهنگ سازی در خصوص‌ تعرفه عوارض به شهروندان و کارکنان ضرورت دارد تا طبق تعرفه عمل شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: بیش از هزار میلیارد تومان سهم بانک شهر متعلق به شهرداری تبریر است. با توجه به اینکه بانک مرکزی سهام بانک شهر را ۲۵ برابر می‌کند، این تغییرات فرصتی برای مدیریت شهری است و نیازمند جلسه با مدیران این بانک هسنیم.

به گفته باغبان، بخشی از هزینه‌های جاری شهرداری می تواند از محل درآمد سهام این بانک تامین شود و باید این سرمایه گذاری را مدیریت کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات