سالن ورزشی فضیلت با پیشرفت ۹۰ درصدی در آستانه افتتاح قرار دارد

سالن ورزشی فضیلت با پیشرفت ۹۰ درصدی در آستانه افتتاح قرار دارد

به گزارش شهریار ، آرمان امین بخش با اعلام این خبر اظهار کرد: سالن ورزشی فضیلت در منطقه آخمقیه، آماده بهره‌برداری و استقبال عموم خواهد بود. این سالن ورزشی با کارفرمایی شهرداری منطقه ۱ و همکاری شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان احداث می شود.

امین بخش همچنین اضافه کرد: با پایان ساخت و آماده‌سازی این سالن ورزشی، فرصتی برای توسعه ورزش و سلامتی در این منطقه به وجود آمده است. این سالن ورزشی رده‌بندی‌های متنوعی برای انجام انواع فعالیت‌های ورزشی شامل بدن‌سازی، فوتبال، والیبال و بسکتبال را دارد. ساختمان این سالن شامل یک سالن اصلی بزرگ و ساختمان اداری دوطبقه شامل اتاق های مدیریت و نظارتی، رختکن ها، بوفه و سرویس های بهداشی است. همچنین، وجود سالن بدن‌سازی در طبقه دوم این ساختمان، امکان ارائه خدمات ورزشی گسترده‌تری را به جامعه محلی فراهم می‌کند.

وی همچنین یادآور شد: این مجموعه ورزشی در زمینی به متراژ ۱۳۲۰ متر مربع واقع شده و با هزینه‌ی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان با همت شهرداری کلانشهر تبریز در حال احداث است.

به گفته مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان، احداث و بهره برداری از این سالن ورزشی، گام مهمی در جهت توسعه ورزش و سلامت شهروندان بویژه در مناطق کم برخوردار شهر تبریز خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات