لزوم ارائه راه کارهای نوین جهت ارتقای کیفیت پروژه‌های آسفالت‌ریزی

لزوم ارائه راه کارهای نوین جهت ارتقای کیفیت پروژه‌های آسفالت‌ریزی

به گزارش شهریار ، سامان احمدزاده در ادامه با اشاره به وضعیت آسفالت شهر تبریز گفت: موضوع آسفالت یکی از با اهمیت ترین موضوعاتی است که باید مورد بررسی و تحقیق  قرار گیرد و بر این اساس پیرو دستور شهردار تبریز جهت ارائه راهکارهای نوین در این راستا اقدام شده است.

وی افزود: آسفالت شهر تبریز باید متناسب با شرایط آب و هوایی و منطقه باشد و در این راستا از متخصصین و مشاورین می‌خواهیم پیشنهادات خود را با توجه به این شرایط ارائه دهند.

احمدزاده با بیان اینکه مشکل اصلی آسفالت تبریز در مسیرهای پرتردد و دارای ترافیک سنگین و مسیرهای بی آرتی است، گفت: فرمول تکنولوژی استفاده شده باید استاندارد و مطابق با آب و هوا و توجه به میزان تردد ها باشد تا از نتیجه مطلوبی برخوردار شویم و در نهایت رضایت و آسایش شهروندان در این خصوص جلب شود.

در این جلسه نماینده مرکز تحقیقات راه، مسکن وشهرسازی گزارشی را در خصوص تکنولوژی جدید زیر سازی و روسازی راه ها و ترمیم و بازسازی روسازی های قدیمی و همچنین گزارشی فنی این تکنولوژی را ارائه کرد و پس از بررسی توسط اعضای کمیته تخصصی آسفالت تصمیمات لازم در این راستا اتخاذ شد.

این نشست با حضورمعاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز، اعضای کمیته آسفالت، نماینده مرکز تحقیقات راه، مسکن و  شهرسازی مشاورین ذیصلاح و نماینده شرکت ارائه دهنده تکنولوژی مزبوربرگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات