بررسی روشهای اجرای سیستم یخ زدایی مکانیزه در پل‌های معلم و قراملک

بررسی روشهای اجرای سیستم یخ زدایی مکانیزه در پل‌های معلم و قراملک

به گزارش شهریار ، سامان احمدزاده در جلسه کمیته فنی و توسعه شهری شهرداری تبریز که با حضور اعضای کمیته فنی، شهردار منطقه ۳، مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته و مشاورین طرح ها به منظور بررسی امکان سنجی روش های یخ زدایی پل های معلم و قراملک و بررسی نقشه های اولیه پروژه مجموعه ورزشی بانوان تبریز برگزار شد گفت: استفاده از روش هایی نوین در اجرای پروژه در راستای بالا بردن کیفیت آنها از سیاست های اصلی مدیریت شهری تبریز است.

وی در همین راستا افزود: تدوین راهکارهای نوین برای یخ زدایی پلهای تقاطع غیرهمسطح در مواقع بارش ها می تواند یکی از اساسی ترین راهکارهای جلوگیری از خطرات احتمالی در هنگام بارش ها باشد.

احمدزاده افزود: در روش یخ زدایی مکانیزه پل ها علاوه بر جلوگیری به هنگام از لغزندگی ها در موقع بارش می تواند مقاومت شهرها در برابر شرایط آب و هوایی شدید را افزایش دهد که با توجه به شرایط آب هوایی شهر تبریز می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

وی گفت: این سیستم‌ها، با استفاده از فناوری‌های پیشرفته به طور خودکار شرایط یخ‌زدگی را تشخیص داده و به آن پاسخ می‌دهد که امکان سنجی اجرای این روش در دستور کار قرار گرفته است .

سامان احمدزاده در ادامه در خصوص پروژه مجموعه ورزشی بانوان تبریز نیز نکاتی را مورد توجه قرار داد و گفت: این پروژه یکی از پروژه های مهم شهرداری در زمینه رفاهی و تفریح برای بانوان می باشد که باید پیوست های فرهنگی لازم دراین پروژه به نحو احسن اجرایی شود.

در این جلسه نقشه های اولیه پروژه مجموعه ورزشی بانوان تبریز برگرفته از معرفی موقعیت پروژه، سایت پروژه، موقعیت توپوگرافی،کلیات موضوع برای راهکارهای اجرایی و ... همچنین امکان سنجی روش های یخ زدایی مکانیزه تقاطع های غیرهمسطح میدان معلم و قراملک از سوی مشاورین طرح ها ارائه و پس از بررسی توسط اعضای کمیته، تصمیمات و راهکارهای لازم در خصوص پروژه ها  اتخاذ شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات