محبوب تیزپاز نیاری از انتشار نهمین شماره فصلنامه آموزشی، اطلاعرسانی و پژوهشی «تبریزپژوه» با رویکرد " برندینگ شهری " به همت گروه مطالعات و پژوهش معاونت برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز خبر داد.
وی ضمن تاکید بر اهمیت موضوع برندینگ شهری، تصریح کرد: برندینگ شهری به عنوان عاملی تاثیرگذار در روند توسعه و پیشرفت شهرها نقشی اساسی ایفا میکند و یکی از کلیدیترین شاخصهای تمایزبخش در معرفی هویت شهرها محسوب می شود.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز همچنین اظهار کرد: تحقق برندینگ شهری نیازمند شناختی مناسب از تصویر فعلی شهر و عوامل تاثیرگذار در شکلگیری آن و تدوین چشم انداز راهبردی است که بخشی از آن با انجام مطالعات علمی و پژوهشی و نشر و اشاعه آن صورت می گیرد.
برای مشاهده فایل PDF نهمین شماره فصلنامه تبریز پژوه، اینجا کلیک کنید.
نظرات