ارزیابی خدمات شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه مهرآباد برای اولین بار

ارزیابی خدمات شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه مهرآباد برای اولین بار

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، برای اولین بار در سطح فرودگاههای کشور خدمات شرکت‌های هواپیمایی مورد ارزیابی مسافرین و مراجعین فرودگاهی (ASQ) در این فرودگاه قرار می‌گیرد..شروع ارزیابی عملکرد دیجیتال کیفیت ارائه خدمات شرکت‌های هواپیمایی از ترمینال ۴ فرودگاه بین المللی مهرآباد با همکاری شرکت هواپیمایی کاسپین و با تدبیر دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران راه‌اندازی و عملیاتی شد..روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور افشاری، سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، نماینده حراست سازمان هواپیمایی کشوری و مجری طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) و مسئولین معاونت تسهیلات فرودگاه بین المللی مهرآباد امکان سنجش خدمات مسافری شرکت‌های هواپیمایی به بهره‌برداری رسید..گفتنی است مسافرین و مراجعین این‌بار در کنار نظرات خود در خصوص کلیه خدمات فرودگاهی، می‌توانند با ورود به این سامانه و اسکن QR کد ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات