پيام مديرعامل شركت توانير به مناسبت دهم ارديبهشت ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، دکتر مصطفی رجبی مشهدی طی پیامی ضمن تبریک روز ملی خلیج فارس به هموطنان عزیز، فرا رسیدن روز صنعت برق را به بیش از ١٥٠ هزار نفر از کارکنان صنعت برق شاغل در بخشهای دولتی و خصوصی و خانواده محترم ایشان تبریک گفت.
مدیرعامل توانیر در این پیام ضمن قدردانی از تلاشگران صنعت برق در بخش تولید و بخشهای انتقال تا توزیع برق کشور، برق را کالایی ارزشمند عنوان کرد که علاوه بر خدمت رسانی به مردم ،چرخ بخشهای مولد کشور را به حرکت در می آورد.
رجبی مشهدی با تاکید بر نقش برق در امنیت و رفاه اجتماعی، از هموطنان خواست بهینه سازی مصرف برق را در دستور کار قرار دهند و با مشارکت در طرحهای کاهش مصرف ،صنعت برق را در عبور موفق از اوج بار تابستان یاری کنند.
وی با اشاره به هدفگذاری برای کاهش بیش از ١٥٠٠ مگاوات از مصرف برق ادارات در تابستان امسال، از اختصاص بیش از ٨٠ درصد مشترکان برق به بخش خانگی و تجاری خبر داد که در شرایط دمایی متفاوت و برخی نیز در مناطق عادی و معتدل ساکن هستند و لازم است بنا بر مقتضیات دمایی و مناطق اقلیمی تعیین شده ،از راهکارهای مختلف برای کاهش مصرف برق به ویژه مصارف سرمایشی استفاده کنند.
وی اطلاع رسانی به مردم از طریق قبض برق را از شیوه های مرسوم در گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: امروز افتخار داریم از طریق "پویش با انرژی" در خدمت هموطنان عزیز باشیم و از این طریق هر مشترک نسبت به میزان مصرف انرژی و روشهای استفاده بهینه از وسایل برقی خود آگاه می شود تا ضمن تامین سطح مناسبی از رفاه ، بتواند با کاهش مصرف برق به اقتصاد ملی کمک کند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات