آغاز ارزيابي عملكرد بهره برداري برق منطقه اي خراسان ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای خراسان، خوش نواز سرپرست گروه ارزیابی بخش بهره برداری توانیر در نشست هماهنگی برای آغاز این ارزیابی گفت: ارزیابان از امروز تا چهارشنبه ارزیابی بخشهای مختلف ستادی، پستهای برق، خطوط انتقال، بخشهای کنترل و حفاظت معاونت بهره برداری برق منطقه ای در سه استان خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی را براساس شاخصهای توانیر انجام خواهند داد.
مدیرعامل برق منطقه ای خراسان نیز در این نشست گفت: مهمترین بخش از صنعت برق، شبکه و خطوط انتقال و فوق توزیع آن هستند که به منزله شریانهای اصلی حیات این صنعت به شمار می روند.
حسین محمودی افزود: بخش بهره برداری در شرکتهای برق منطقه ای به مثابه پیشانی آن بوده و باقی بخشها پشتیبان به شمار می روند، وظیفه ستاد نیز پشتیبانی از بخش بهره برداری است تا تامین برق به نحو مطلوب انجام گیرد.
مدیرعامل برق منطقه ای خراسان اضافه کرد: مهمترین خروجی کار شرکتهای برق منطقه ای، تامین شبکه پایدار برق و فراهم کردن شرایط ترانزیت از محل تولید به محل مصرف است، بهره برداری مهمترین بخش به لحاظ تئوری، عملی و مدیریتی بوده و مورد تایید همه صنعت برق است.
وی در نظر گرفتن نوآوریها و ایده های جدید در شرکتهای برق منطقه ای را از دیگر شاخصهایی برشمرد که باید در ارزیابیهای توانیر لحاظ شود و تجارب به سایر بخشهای صنعت برق نیز تسری یابد.
معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای خراسان نیز در این نشست در تشریح وضعیت شبکه انتقال برق در استانهای خراسان گفت: ماموریت این معاونت نگهداری از شبکه انتقال و فوق توزیع تحت پوشش به منظور حفظ پایایی و آمادگی شبکه و تامین برق مطمئن و پایدار در استانهای خراسان است.
مهندس موسوی گفت: کل پستهای شبکه انتقال و فوق توزیع در استانهای خراسان ٢٠٥ پست، کل ترانسفورماتورهای شبکه خراسان به استثنای پستهای اختصاصی ٣٠٤ دستگاه به ظرفیت ١٤ هزار و ٧٣٥ مگاولت آمپر و جمع کل خطوط انتقال و فوق توزیع خراسان نیز ٢٧٥ مدار هوایی به طول ١٢ هزار و ١٥٨ کیلومتر و ٢٧ مدار کابلی به طول ١٣٦ کیلومتر است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات