کمبود مصالح و ماشین‌آلات ساختمانی مناطق زلزله‌زده برطرف می‌شود

کمبود مصالح و ماشین‌آلات ساختمانی مناطق زلزله‌زده برطرف می‌شود

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی در امور راه‌های روستایی از انجام هماهنگی‌های لازم بین ستادهای راه و شهرسازی استان‌های همجوار مناطق زلزله‌زده برای برطرف کردن کمبود مصالح و ماشین‌آلات حمل مصالح در این مناطق خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حسین میرشفیع در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: متولی اصلی ساخت مسکن در مناطق زلزله‌زده بنیاد مسکن است.

وی افزود: ما به عنوان پشتیبان در محل حاضر هستیم تا از امکانات موجود برای پیشبرد ساخت و بازسازی مناطق زلزله‌زده تا قبل از فصل سرما کمک کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در امور راه‌های روستایی یادآور شد:‌ ستادهای راه و شهرسازی استان‌های مختلف برای تامین مصالح و آواربرداری هماهنگ می‌کنیم تا بتوانیم از حداکثر نیرو بهره ببریم.

میرشفیع خاطرنشان کرد: کمبود مصالح و ماشین‌آلات برای جابه‌جایی مصالح در مناطق زلزله‌زده وجود دارد که با هماهنگی‌های در دست اقدام برطرف خواهد شد.

وی با بیان این‌که برخی از ساختمان‌ها در حال ساخت و بازسازی هستند، گفت: روستاهایی که صد درصد تخریب شده‌اند و همچنین دیگر در روستاها به طور قطع تا قبل از آغاز فصل سرما سرپناهی برای حفظ ساکنان روستاها از سرمای زمستان ساخته خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در امور راه های روستایی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به آن‌که مساحت منطقه زلزله‌زده زیاد است کار دائم باید انجام شود به این منظور وسایل نقلیه حمل و نقل مصالح به طور دائم در تردد هستند و برای پیشبرد همزمان امور در نقاط مختلف نیازمند افزایش تجهیزات هستیم که با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان‌های مختلف ممکن خواهد شد.

    نظرات