مراسم اختتامیه مسابقات مینی‌فوتبال جام رمضان برگزار شد

مراسم اختتامیه مسابقات مینی‌فوتبال جام رمضان برگزار شد

به گزارش شهریار ، طی مراسمی با مدیریت واحد تربیت بدنی منطقه، از تیم‌های اول تا سوم مسابقات مینی‌فوتبال جام رمضان در رده سنی آزاد و نفرات اجرایی این مسابقات با اهداء کاپ و جوایز و لوح تقدیری به امضاء شهردار منطقه علی قاسمی، تقدیر و تجلیل گردید.

مراسم اختتامیه مسابقات مینی‌فوتبال با همکاری هیئت فوتبال استان، کمیته مینی‌فوتبال هیئت همگانی استان و باشگاه ورزشی شهرداری تبریز، در چمن ورزشی باشگاه شهرداری برگزار شد.

گفتنی است در مسابقات مینی‌فوتبال جام رمضان، ۱۶ تیم با هم به رقابت پرداخته بودند.

مسابقه طناب‌کشی با حضور کارکنان (بانوان) برگزار شد

با حضور کارکنان (بانوان) شهرداری منطقه ۳ تبریز، مسابقه طناب‌کشی به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر در سالن ورزشی آزادی برپا شد.

مسابقه طناب‌کشی با حضور کارکنان (بانوان) شهرداری منطقه، دیروز در سالن ورزشی آزادی به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر برگزار شد.

در این مسابقه کارکنان مجموعه شهرداری منطقه در قالب ۲ گروه شرکت کردند و در پایان گروه متشکل از وحیده خاکسار، وحیده طلوعی، ناهید اخگرگداز، زینب عبداللهی، ژاله سودمند، اشرف نیاگار، لیلا زمردی و المیرا محمدزاده بر ۸ بانوی گروه مقابل غلبه کرده و پیروز رقابت شدند.

مسابقه طناب‌کشی با حضور کارکنان (بانوان) منطقه با مدیریت واحد تربیت بدنی بانوان شهرداری منطقه ۳ تبریز برگزار و جوایزی نیز به بانوان گروه برنده اهداء شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات