با حضور مديركل دفتر مديريت بحران استانداري؛ جلسات ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع برق استان اصفهان، در ابتدای این جلسه سهرابی مدیر دیسپاچینگ و مالک جعفری مدیر مشترکین برق منطقه ای اصفهان گزارش مبسوطی از عمکرد این شرکت در اوج بار سال گذشته و پیش بینی سال جاری  ارائه کردند.
در ادامه یوسفی سرپرست دفتر مدیریت مصرف توزیع برق استان اصفهان عملکرد این شرکت در گذر از اوج بارر سال گذشته و نیز برنامه های سال جاری تشریح کرد.
سپس تکالیف مشترکین صنعتی، کشاورزی، ادارات و بخش عمومی و نیز فرایند تامین سوخت دیزل ژنراتورها با همکاری شرکت پخش فراورده های نفتی است، تشریح و مقرر شد با هدف جلوگیری از سردرگمی مشترکان، جلسات هماهنگی و کارشناسی بیشتری در این خصوص برگزار شود.
در ادامه، محمد علی اکبری معاون فروش و خدمات مشترکین توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به اهمیت موضوع به کارگیری مولدهای خود تامین دستگاه های اداری و صنایع، بر اهمیت تسهیل فرایند تامین سوخت با محوریت مدیریت بحران استانداری تاکید کرد.
در پایان، شیشه فروش مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری به اهمیت موضوع همکاری همه سازمانها، ادارات، صنایع و مشترکین کشاورزی در گذر از پیک تابستان ١٤٠٣ تاکید کرد و  نظارت دقیق سازمان بازرسی بر مصارف برق ادارات و اقدامات کنترلی شرکتهای توزیع را و خواستار شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات