احداث و توسعه بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف شهر

احداث و توسعه بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف شهر

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار به همراه احد صادقی رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی، غلامرضا احمدی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی تبریز و علیرضا زبردست مدیر عامل سازمان از آخرین وضعیت بازارچه های محلی که با نام روز بازار شهریم در برخی از نقاط شهر فعالیت دارند، بازدید کرد.

شهردار تبریز گفت : تبریز به تناسب وسعت و تعداد جمعیت از بازارچه های محلی کمی برخوردار می باشد که در این راستا برای احداث و توسعه بازارچه های محلی در نقاط مختلف شهر با در نظر گرفتن موقعیت مکانی دستورات لازم را صادر کرد.

علیرضا زبردست مدیرعامل سازمان ضمن ارائه گزارش وضع موجود و چالش های این سازمان، رئوس برنامه های پیش روی را تشریح کرد.

مدیرعامل سازمان همچنین در خصوص طراحی و استاندار سازی بازارچه ها، نظارت و ساماندهی روز بازارهای شهریم، تغییر سیاست در واگذاری غرف و مدیریت بازارچه ها، شناسایی تولیدکنندگان و مشارکت با بخش خصوصی برای تقویت بخش بازرگانی سازمان و راه اندازی فروشگاه های سیار و عرضه کالاهای اساسی برای تنظیم بازار، برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به شهروندان که از جمله برنامه های آتی سازمان می باشد توضیحاتی را ارائه نمود.

گفتنی است شهردار تبریز از بازارچه های مرزداران، یاغچیان، صمدی و بازارچه در حال احداث واقع در منطقه هفت تبریز  بازدید و تدابیر لازم برای تکمیل و تجهیز این بازارچه های محلی در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را اتخاد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات