نورپردازی معابر و نصب المان‌های نوری در معابر شرق تبریز

نورپردازی معابر و نصب المان‌های نوری در معابر شرق تبریز

به گزارش شهریار ، در روزهای آغازین سال جدید نورپردازی و نصب آبشارهای نوری در مسیر پل ولایت به طول ۱۱۰۰ متر به تعداد هزار و ۴۵۰ عدد انجام گرفته و آبشارهای نوری پل نصر نیز به طول ۴۰۰ متر به تعداد ۶۰۰ عدد در ارتفاع ۹ متر نصب شده اند.

المان های نوری برگ زیتون هم از دیگر پروژه های نورپردازی منطقه ۵ به شمار می رود که در مسیر اتوبان پاسداران روی پل فرشته در مسیری به طول ۶۰ متر، بر روی ۱۸ پایه در دو طرف به تعداد ۴۴ برگ اجرا شده و با چراغ های طیف رنگ سبز جلوه خاصی به این مسیر داده است.

یکی از پروژه های مورد توجه شهرداری منطقه ۵ در معابر شرق تبریز، اجرای تابلوهای نوری مشارکتی با بخش خصوصی به منظور معرفی پتانسیل های صنعتی کلانشهر تبریز بوده که بر این اساس، تابلوی نوری خوش آمدگویی با مشارکت نمایشگاه بین المللی تبریز به ارتفاع ۱۱ متر و عرض ۶ متر در ورودی جاده تهران نصب شده است.

این گزارش می افزاید، شهرداری منطقه ۵ با هدف زیباسازی و جلوه بخشی به هویت دینی و مذهبی، نورپردازی مسجد رشدیه را در دستور کار خود قرار داده به طوری که نمای این مسجد در ساعات پس از اذان مغرب به صورت نگین فیروزه ای در میدان شهید فهمیده خودنمایی می کند.

نورپردازی مسجد رشدیه با استفاده از ۲۲۰ عدد منبه نوری ۲۴ وات، ۱۵۰ عدد منبع نوری ۱۰۰ وات و هزار و ۶۰۰ متر انواع کابل کشی صورت گرفته است.

گفتنی است، نصب لوسترهای نوری بر روی تیرهای روشنایی رفوژ وسط جاده تهران به طول ۵ کیلومتر که حدفاصل سه راه اهر تا تبادل امام علی(ع) به تعداد ۴۱ عدد اجرا شده بود امسال نیز ادامه یافت و با نصب ۲۰ لوستر نوری بین تبادل امام علی(ع) تا پل حمید به اتمام رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات