اهتمام شهرداری منطقه ۱۰ در اجرای "طرح خدمات محله‌ای" طی هفته گذشته

اهتمام شهرداری منطقه ۱۰ در اجرای "طرح خدمات محله‌ای" طی هفته گذشته

به گزارش شهریار ، موسی زارعی با اشاره به روند اجرای "طرح خدمات محله‌ای" گفت: در راستای ارتقاء بهداشت محیط شهری، زیباسازی و حذف زوائد بصری «خدمات محله‌ای» در قالب یک برنامه مدون و منسجم با انجام پاکسازی معابر و ارائه خدمات شهری طبق برنامه زمانبندی توسط نیروهای خدمات شهری در سطح منطقه در حال اجرا است.

وی با تاکید بر اینکه خدمات در تمامی محلات سطح حوزه به صورت عادلانه و طبق برنامه ارائه می شود، گفت: طی هفته گذشته به محلات بهمن آباد و کوچه های تابعه، بلوار کوثر از مقابل آتشنشانی تا میدان خلیل آباد، رضوانشهر و کوچه های تابعه، خیابان فجر تا میدان عالی نسب و کوچه های تابعه، خیابان شیرینی شهرک ارم ومحلات تابعه، کوی برزگر خلیل آباد در قالب طرح خدمات محله ای رسیدگی شده و باتوجه به نیازها و شرایط هر محله خدمات مناسب آن ارائه شد.

زارعی با بیان اینکه ارتقاء سلامت شهری و رفاه و آسایش شهروندان مهمترین هدف در اجرای خدمات محله محور است افزود: در این راستا طی  هفته گذشته جمع تناژ لایروبی شده لجن در سطح منطقه بیش از ۳۰ تن، ۲۵ تن نخاله و جمع آوری بیش از ۷۰۰ تن زباله توسط معاونت خدمات شهری منطقه ۱۰ صورت گرفت .

وی ارائه خدمات محله ای را جزو مهم‌ترین اهداف طرح تبریز بهشت ماندگار عنوان کرد و گفت: رفت و روب محلات و معابر به متراژ ۷۵ هزار مترمربع ، ۱۵۰ متر طولی امحا آگهی، مرمت و همسطح‌سازی دریچه‌های فلزی ۱۲ مورد، توزیع ۴۸ تن آسفالت برای لکه گیری کوی های و کوچه های محلات مذکور طی هفته گذشته در سطح این منطقه در قالب این طرح صورت گرفته است.

شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به اینکه در اجرای این طرح تلاش داریم با استفاده حداکثری از امکانات، شاهد ارائه خدمات بهینه به شهروندان باشیم یادآور شد: طرح مذکور دارای ابعاد گسترده ای است که با تلاش نیروهای خدوم خدماتی در محلات دیگر نیز همچنان تداوم خواهد یافت .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات