۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی با ۱۷۱ تصادف همراه بود

۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی با ۱۷۱ تصادف همراه بود

به گزارش شهریار به نقل از نصر، سرهنگ حبیب آبراهه گفت: تصادفات سه روز گذشته استان شامال ۱۱۴ فقره تصادف خسارتی و ۵۷ فقره تصادف جرحی بود.

وی با اشاره به نقش راننده، خودرو و جاده در وقوع تصادفات رانندگی، اظهار کرد: بیشترین علت تصادفات مربوط به بی احتیاطی، سرعت و سبقت غیرمجاز و کم توجهی و خواب آلودگی راننده است.
آبراهه در کنار عامل انسانی به نقش خودرو در وقوع حوادث رانندگی اشاره کرد و گفت: ۱۳ اردیبهشت در سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان، ترکیدگی تایر خودرو سوزوکی علت اصلی حادثه بود.
وی بر همین اساس بر ضرورت کنترل سلامت و ایمنی خودرو قبل از سفرهای برون شهری تاکید کرد : کم توجهی به این موارد حوادث غیر قابل جبرانی در پی دارد.
وی همچنین بر نقش جاده، گاردیل، خطوط و روشنایی جاده در حوادث رانندگی اشاره و اظهار کرد: وقوع پدیده های جوی همچون باران و برف هم بر ضرورت دقت بیشتر در رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه می افزاید.
رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به نامناسب بودن آسفالت برخی محورهای استان همچون اتوبان تبریز - زنجان اظهار امیدواری کرد: با دستور وزیر راه و شهرسازی در جهت ساماندهی و هموارسازی این آزاد راه تسریع شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات