تاكيد معاون انتقال شركت توانير بر بازسازي سريع ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط برق منطقه ای خوزستان، جلسه بررسی وضعیت شبکه برق این شرکت با حضور محمد اله داد معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر، علی اسدی مدیرعامل و مدیران مربوطه برگزار شد.
در این نشست اثرات بارش شدید باران و تندباد بر شبکه و خسارات وارده شده بر تجهیزات شبکه انتقال و فوق توزیع استان خوزستان مورد بررسی قرار گرفت.
با توجه به این که طوفان موجب وارد شدن آسیب به خطوط انتقال برق در  آبادان و شادگان شده، در این نشست چگونگی تعمیر و رفع اشکال آسیبهای وارده نیز مورد بررسی قرار گرفت تا در کمترین زمان ممکن وارد مدار شوند.
محمد اله داد معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر با قدردانی از اقدامات انجام شده برای حفظ پایداری شبکه در شرایط نامساعد جوی اخیر، بر بازسازی سریع تجهیزات آسیب دیده و عادی سازی شبکه تاکید کرد.
علی اسدی مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان نیز با ارائه گزارشی از میزان آسیب و خسارات وارده، از بسیج همه امکانات و ظرفیت برای بازسازی تجهیزات سخن گفت.
محمد اله داد معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر همچنین با حضور در محل حادثه، از خسارت وارده به خطوط بازدید کرد.
بر اساس این گزارش، پس از وقوع طوفان و باران شدید در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت با اعلام دیسپاچینگ و کنترل شبکه مبنی بر وقوع حادثه، مدیر عامل و اعضای ستاد مدیریت بحران بلافاصله در محل های مورد حادثه حاضر و پس از بررسی فنی خسارات وارده، تدابیر لازم را اتخاذ کردند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات