میزان اقساط نهضت ملی مسکن مشخص شد

میزان اقساط نهضت ملی مسکن مشخص شد

ب️ه گزارش شهریار به نقل از فارس، مهدی جمالوندی، مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان شرقی با اشاره به سیاست جدید دولت در کاهش اقساط تسهیلات اعطایی و اینکه برای اولین بار در سطح کشور، پرونده‌ مربوط به فروش اقساطی و تعیین تکلَیف تسهیلات احداث در قالب طرح نهضت ملی مسکن در قالب اقساط ۵/۹ میلیون تومانی از طریق شعبه مرکزی تبریز انجام شد، اظهار کرد: این پرونده مربوط به پروژه نیلوفر از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند بوده است. ️وی خاطرنشان کرد: در حقیقت اولین تست برنامه و نرم‌افزار طراحی شده جهت تقسیط تسهیلات نهضت ملی مسکن با شرایط جدید با همین پرونده انجام و اولین قسط‌بندی تسهیلات نهضت ملی مسکن کشور از سهند کلید خورد.

️امیر حاجی پور، رئیس شعبه مرکزی بانک مسکن استان نیز با بیان این‌که اولین پرونده تقسیط تسهیلات نهضت ملی مسکن کشور به نام سهند ثبت شد، ادامه داد: بعد از این پرونده که مربوط به پروژه نیلوفر بود، ۳۵ پرونده از ۹۶ پرونده نیز به شعبه مرکزی جهت تقسیط تسهیلات معرفی شد.

️فرهاد سعیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند نیز با قدردانی از همراهی بانک‌های عامل به خصوص بانک مسکن در تزریق تسهیلات به پروژه‌ها و همچنین پیگیری جهت تسریع در روند تقسیط تسهیلات ارائه شده، گفت: شهر جدید علاوه بر این‌که موفق به احداث و تکمیل اولین واحدهای نهضت ملی مسکن شده بود، توانست اولین تقسیط تسهیلات بانکی طرح نهضت ملی مسکن را نیز به نام خود ثبت کند.

️وی با تاکید بر این‌که تلاش کرده‌ایم طرح نهضت ملی مسکن به صورت جهادی و کارویژه در شهر جدید سهند اجرایی شود، افزود: پروژه‌های سهند به صورت خاص، باکیفیت و با نظارت‌های متعدد اجرایی می‌شود و ما نیز در راستای رفع چالش‌ها و تسریع در روند اجرای پروژه‌ها، در قالب بازدیدهای مستمر انجام وظیفه می کنیم.
️گفتنی است، ۷ اردیبهشت ماه سال جاری اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند با حضور وزیر راه و شهرسازی تحویل داده شد و امروز شاهد تقسیط تسهیلات این واحدها هستیم که به عنوان اولین‌های کشور شناخته می‌شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات