اجرای طرح جامع ارزیابی عملکرد نواحی فضای سبز مناطق تبریز آغاز می‌شود

اجرای طرح جامع ارزیابی عملکرد نواحی فضای سبز مناطق تبریز آغاز می‌شود

به گزارش شهریار ، سیامک آسیایی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز صبح امروز در گفتگویی با اعلام این خبر، گفت: یکی از روش‌های مهم و تاثیرگذار در بهبود وضع کیفی و کمی فضاهای سبز شهری نظارت دقیق و مستمر بر روند اتمام امور این حوزه است.

وی در این زمینه با اشاره به اینکه در عصر حاضر اهمیت و نقش فضای سبز در حیات و توسعه شهرها تا بدان اندازه است که به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه پایدار شهری مطرح می‌شود بر برنامه‌ریزی مدون برای ارتقاء وضع کیفی و کمی این فضاها از جمله نظارت بیشتر و ارزیابی مستمر روند انجام فضای سبز شهری تاکید کرد.

آسیایی در خصوص روند اجرای طرح جامع ارزیابی ماهانه عملکرد نواحی فضای سبز مناطق نیز گفت: هیئتی متشکل از مدیران و کارشناسان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز به طور ماهانه در سطح مناطق دهگانه حضور و از نزدیک ضمن کنترل و ارزیابی روند انجام امور برابر آیتم‌های ابلاغی، میزان نمره و رتبه شرکت در نواحی را مشخص می‌کنند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین احصاء نقاط ضعف و قوت و تلاش برای پوشش و تقویت این نقاط را یکی از فواید اساسی اجرای طرح جامع ارزیابی عملکرد نواحی فضای سبز عنوان کرد و بر تداوم اجرای این طرح که یکی از راهکارهای موثر بهبود وضعیت فضاهای سبز شهری است تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات