آغاز پويش با انرژي با طرحهاي تشويقي و جوايز نفيس از ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، مصطفی رجبی مشهدی در نشست برخط که با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر و معاون بازار برق ایران با مدیران عامل شرکتهای توزیع نیروی برق برگزار شد، بر لزوم آمادگی شرکتها برای تامین برق تابستان و گذر از اوج بار تابستان تاکید کرد.
وی از پیش بینی مشوقهایی برای صنایع خبر داد که در صورت استفاده از مولد خورشیدی و اجرای طرحهای بهینه سازی مصرف صنایع، با ضرایب تشویقی ١.٣ برابر از معافیت در طرح های مدیریت مصرف همراه است خبر داد.
مدیرعامل توانیر در خصوص فراهم کردن امکان ترانزیت برق مولدهای تولید پراکنده در خارج از دوره تعهد گفت: برق تولیدی آنها می تواند از طریق عقد قرارداد با شهرکهای صنعتی و جهت رفع محدودیت دیگر نقاط، عرضه شود.
رجبی مشهدی به مدیران عامل شرکتهای توزیع یادآور شد، برخی از صنایع انرژی بر بخش توزیع، مشمول ماده ٤ قانون مانع زدایی از صنعت برق می شوند و مکلف هستند تا سال ١٤٠٤ نسبت به احداث نیروگاههای خود تامین اقدام کنند.
وی با تاکید بر لزوم تکمیل هوشمندسازی مدیریت مصرف برق ادارات دولتی پیش از فرارسیدن ایام اوج بار، استفاده کامل از ظرفیتهای صرفه جویی برق ادارات را حائز اهمیت دانست.
رجبی مشهدی خاطرنشان ساخت: مشترکان بخش کشاورزی که بیش از ٥ ساعت با صنعت برق همکاری کنند، علاوه بر رایگان شدن برق ایام تابستان مشمول دریافت پاداش صرفه جویی تا دو هزار تومان به ازای هر کیلووات ساعت خواهند شد.
مدیرعامل توانیر در پایان به تبیین چگونگی شرکت در پویش با انرژی و کسب امتیاز و اختصاص جوایز و پاداش صرفه جویی به مشترکان خانگی پرداخت و گفت: مشارکت فعال روابط عمومی های صنعت برق در این خصوص و بهره گیری از برنامه ها و راهبردهای مدیریت مصرف برق را مورد تاکید قرار دارد.


لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات