آسفالت ریزی ۳۲۰ تنی شهرداری منطقه ۷ تبریز طی هفته گذشته

آسفالت ریزی ۳۲۰ تنی شهرداری منطقه ۷ تبریز طی هفته گذشته

به گزارش شهریار ، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: در راستای مناسب‌سازی مسیر تردد و رفاه حال شهروندان، آسفالت‌ریزی و ترمیم آسفالت در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفته و بر این اساس طی یک هفته گذشته ۳۲۰ تن آسفالت در معابر و محلات سطح جنوب غرب تبریز توزیع شده است.

وی بیان کرد: خیابان آخماقیه جنب پارک فضیلت، کوی رجایی، کوچه وطنی و پورزینال، کوی اقبال آذر، خیابان میرزا علی دواچی از جمله خیابان‌ ها، محل‌ها و معابری است که توسط معاونت‌های فنی عمرانی و خدمات شهری منطقه ۷ تبریز لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی اساسی شده است.

آدی بیگ یادآوری کرد: به منظور جلب رضایت شهروندان، آسفالت اساسی، لکه‌گیری و چاله‌زدایی از سوی پیمانکاران حوزه معاونت فنی و عمرانی و اکیپ‌های معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه و بر حسب اولویت‌بندی و برنامه زمان‌بندی شده صورت می گیرد.

شهردار منطقه ۷ تبریز از لایروبی کانال های سطح حوزه در راستای پیشگیری از آب گرفتگی‌های احتمالی خبر داد.

اصغر آدی بیگ اظهار کرد: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و تداوم بارندگی‌های فصلی، برای جلوگیری از آبگرفتگی های احتمالی کانال ها به صورت اساسی و با کمک ماشین آلات سنگین لایروبی می شوند.

وی همچنین با اشاره به اینکه این اقدامات بصورت مستمر در سطح منطقه اجرا می شود، عنوان کرد: در طرح خدمات محله ای که طبق برنامه زمانبندی در سطح منطقه انجام می شود، اجرای لایروبی و پاکسازی کانال‌ها، آبروها و نظافت و جلوگیری از انتشار ویروس و بوی نامطبوع و اقدام پیشگیرانه برای آب گرفتگی در بارش های فصلی از اهم موضوعات مورد توجه معاونت خدمات شهری محسوب می شود.

آدی بیگ یادآوری کرد: همزمان با بارش‌های فصلی، لایروبی اساسی این کانال ها از سر ریز شدن آبهای سطحی به سمت شهر جلوگیری می‌کند.

شهردار منطقه ۷ تبریز از آغاز عملیات حذف زواید بصری از ابتدای میدان باغبان تا اول رسالت خبر داد.

اصغر آدی بیگ گفت: طرح حذف زوائد بصری از ابتدای میدان باغبان تا اول رسالت از دیروز آغاز شده و توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری این منطقه در حال اجرا است.

وی افزود: این طرح از تخریب و پی کنی جداول فرسوده از زیر پل تراکتور سازی آغاز و به سمت میدان خشکبار تداوم خواهد داشت.

آدی بیگ عنوان کرد: در ادامه این طرح، اصلاح جداول و کف سازی در این محل انجام خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات