گام بلند صنايع استانهاي كرمانشاه و كردستان با ايجاد ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای غرب، در این مراسم جعفر الفتی نیا مدیرعامل برق منطقه ای غرب با اشاره به تفاهم نامه همکاری بین وزارتخانه های صمت و نیرو در خصوص ایجاد نیروگاههای خود تامین و گسترش آنها در جهت مدیریت مصرف، خاطرنشان ساخت: تامین برق واحد های صنعتی سه استان  برای کمک به ایجاد اشتغال و تولید استان در اولویت برنامه ها قرار دارد و تمام دغدغه شرکت این است که واحد های صنعتی کمترین آسیب را در دوره مدیریت مصرف ببینند.
وی تصریح کرد: هر چه میزان  انرژی تولید شده توسط نیروگاههای خود تامین بیشتر باشد، مدیریت مصرف در دوره اوج با سهولت بیشتری همراه خواهد بود.
در ادامه دارابی مدیر کل سازمان صمت استان تاکید کرد: در سال جهش تولید باید در دوره مدیریت مصرف کمترین فشار بر صنایع تولیدی وارد شود که موتور محرکه تولید و اشتغال هستند.
همچنین شهبازیان سرپرست دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات برق منطقه ای غرب، گزارشی از وضعیت پستها و خطوط انتقال این شرکت ارائه کرد و در ادامه، مدیران صنایع سه استان به بیان دیدگاهها و دغدغه های خود در جهت مدیریت مصرف پرداخته و اظهار داشتند که در سال جهش تولید باید تلاش شود فشار کمتری به صنایع وارد شود.
در این جلسه عنوان شد که ایجاد نیروگاه خود تامین نیاز به تسهیلات دارد که این امر نیازمند مساعدت سازمان صمت است.
گفتنی است صنایع پلیمر کردستان با تولید ٣٠ مگاوات، پتروشیمی پلیمر کرمانشاه با ١٠ مگاوات، صنایع سیمان غرب با ٧/٦ مگاوات و پتروشیمی بیستون با ٣ مگاوات ساعت برق توسط نیروگاههای خود تامین سهم بسزایی در تولید و مدیریت مصرف برق برداشته اند که در این مراسم با اهدای لوح از آنها تقدیر شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات