برگزاری تور گردشگری در شهرداری منطقه ۲ برای بانوان و دختران تبریز

برگزاری تور گردشگری در شهرداری منطقه ۲ برای بانوان و دختران تبریز

به گزارش شهریار ، این برنامه که با حضور ۲۵۰ نفر از زنان و دختران ساکن در حوزه شهرداری منطقه ۲ و به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی منطقه دو در پارک جنگلی ائل باغی برگزار شد، ضمن اجرای برنامه های متنوع، شاد و تفریحی، مسائل آموزش شهروندی، حفظ و نگهداری اموال شهری و توسعه فرهنگ گردشگری توسط کارشناس حاضر در برنامه یادآوری شد.

در این برنامه همچنین محمدامین خوش نیت سرپرست فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۲ با اشاره به ضرورت پیوند و تعامل نزدیک مدیریت شهری با شهروندان گفت : احساس تعلق به محیط و تقویت علاقمندی و احساس مسئولیت شهروندان به شهر و محل سکونت ضامن دستیابی به شهری توسعه یافته است. اگر امروزه از شهری به عنوان توسعه یافته صحبت می کنیم تنها از طریق توسعه و ترویج فرهنگ شهری و همکاری و تعامل نزدیک تک تک شهروندان با مدیریت شهری اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز آماده اجرای برنامه های شاد و متنوع و فرهنگی برای همه شهروندان است، از تداوم این برنامه های گردشگری در هفته های آتی خبر داد.

در ادامه این برنامه ضمن اجرای برنامه های موسیقی شاد، مسابقه ویژه کودکان و آینده سازان شهر به بانوان و دخترانی که مزین به اسم مبارک معصومه بودند جوایزی اهدا گردید.

این برنامه که با ارائه صبحانه سالم همراه بود، برنامه های متنوعی مانند کوه پیمایی، مسابقه پرتاب دارت و ...نیز برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات