تبریز، زیر سایه پربرکت دهه کرامت

تبریز، زیر سایه پربرکت دهه کرامت

به گزارش شهریار ، امیر نصیربیگی با اشاره به برنامه های خانواده فرهنگی شهرداری تبریز اظهار کرد: مسابقه کتاب و کتابخوانی، همایش تجلیل از معصومه و رضانامان، برپایی جشن تکلیف برای دختران ۹ ساله، مسابقه نقاشی متری با موضوع حجاب، همایش کوهپیمایی خانوادگی، کارگاه آموزشی عفاف و حجاب و مسابقه آشپزی دستپخت های دخترانه از برنامه های در نظر گرفته شده برای این دهه است.

وی همچنین افزود: برپایی چایخانه امام رضا (ع)، اکران فیلم خانوادگی با موضوع دختر، مسابقه عکس سلفی با دوست باحجابم، شب شعر رضوی، محفل ادبی سلطان خوبان، نمایشگاه صنایع دستی و اجرای نمایش "راز خوشه پروین" از دیگر برنامه های پیش بینی شده در دهه مبارک کرامت است.

نصیربیگی خاطرنشان کرد: این سلسله برنامه ها، از بیستم تا سی و یکم اردیبهشت ماه در فرهنگسراها، مساجد، معابر و بوستان های مختلف براساس اعلام پیشین از سوی مدیریت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری های مناطق برگزار خواهد شد.

دهه کرامت، ۱۱ روز نخست ماه دی القعده است که در آن میلاد حضرت معصومه (س)، به عنوان روز دختر و میلاد حضرت امام رضا (ع) قرار دارد.

پنجم ذی‌القعده روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرک، ششم ذی‌القعده روز بزرگداشت احمد بن موسی بن جعفر معروف به شاهچراغ و نهم ذی القعده روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات