ثبت بیش از ۱۰ میلیون بازخورد از مسافران هوایی در سه سال

ثبت بیش از ۱۰ میلیون بازخورد از مسافران هوایی در سه سال

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد در ادامه به رتبه‌بندی فرودگاه‌های کشور در دو بخش ساختاری «کیفیت خدمات فرودگاهی» و «امکانات سالن‌های فرودگاه» پرداخت و گفت: با توجه به تحلیل و آنالیزهای دریافتی در ۱۲ ماهه سال گذشته، موفق‌ترین فرودگاه‌ها در زمینه کیفیت ارائه خدمات فرودگاهی از نظر مسافران به شرح ذیل است: وی همچنین به ارائه نتایج حاصل از پایش رضایتمندی مسافران در رابطه با «امکانات سالن‌های فرودگاه‌ها» در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: در ارائه اینترنت وایرلس، فرودگاه‌های مشهد، شیراز و بندرعباس، در تامین محل شارژ تلفن همراه، فرودگاه‌های مهرآباد، یزد و اصفهان، در ارائه چرخ دستی و ویلچر، فرودگاه‌های تبریز، بندرعباس و یزد، در استقرار عابر بانک، فرودگاه‌های اصفهان، اهواز و مشهد، در بخش رستوران و فست فود، فرودگاه‌های مهرآباد، زاهدان و اهواز، در تامین صندلی انتظار، فرودگاه‌های تبریز، زاهدان و یزد، در پخش برنامه‌های تلویزیونی، فرودگاه‌های تبریز، مهرآباد و بندرعباس، در دسترسی به آب ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات