برگزاری ۸۶۶ ساعت آموزشی در قالب ۵۷۸ جلسه تئوری و عملی توسط منطقه ۳ تبریز

برگزاری ۸۶۶ ساعت آموزشی در قالب ۵۷۸ جلسه تئوری و عملی توسط منطقه ۳ تبریز

به گزارش شهریار ، علی قاسمی با اهمیت و تاثیرگذاری مسائل آموزشی از سنین کودکی اشاره کرد و گفت: در این راستا با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ و قوانین و مقررات ترافیکی در بین کودکان و آشنایی به هنگام، با همکاری پلیس راهور، کلاس‌های آموزشی با موضوعات ترافیکی در تنها سالن آموزشی سرپوشیده  شهر تبریز، در سالن سرپوشیده آموزش ترافیک مشروطه شهرداری منطقه برگزار می‌شود.

شهردار منطقه در تشریح فعالیت‌های سالن آموزش ترافیک مشروطه، به برگزاری۸۶۶ ساعت آموزشی در قالب ۵۷۸ جلسه تئوری و عملی، طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این کلاس‌ها ۱۴ هزار و ۴۵۰ نفر از کودکان مهد کودک و آمادگی‌ها و مدارس ابتدائی شهر تبریز با موضوعات ترافیکی آشنا شده‌اند.

او تعداد مهدکودک و آمادگی‌ و مدارس ابتدائی حضور یافته در سالن آموزش ترافیک مشروطه در سال گذشته را ۲۸۹ مورد عنوان نمود و گفت: ۴۰ درصد از این مراجعات مراکز دولتی و ۶۰ درصد از مراجعات نیز مراکز غیردولتی بوده که  ۴۴ درصد از آنان پسرانه و ۵۶ درصد آنان نیز دخترانه می‌باشد.

قاسمی در خصوص موضوعات آموزشی این مرکز نیز به عبور از خط‌کشی خیابان و پل عابرگذر، نحوه نشستن در خودرو سواری و اتوبوس و سرویس مدارس و بستن کمربند ایمنی اشاره کرد و گفت: در این کلاس‌ها کارشناسان پلیس راهور، کودکان را به عنوان همیار پلیس با مسائل لازم آشنا کرده و آموزش‌های لازم را ارائه می‌کنند.

شهردار منطقه، امکانات آموزشی سالن سرپوشیده آموزش ترافیک مشروطه را ۱۵ دستگاه ماشین شارژی ذکرکرد و افزرود: در این سالن، چند خیابان و مسیر خط‌کشی ، میدان و چهارراه و تابلوهای راهنمایی و چراغ راهنمایی طراحی و اجرا و تعبیه شده است تا کودکان بعد از گذراندن کلاس‌های تئوری، به شکلی عملی با مباحث ترافیکی آشنا شده و آموزش‌های لازم را ببینند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات