دیدار شهردار منطقه ۶ تبریز با خانواده دو تن از شهدای دفاع مقدس

دیدار شهردار منطقه ۶ تبریز با خانواده دو تن از شهدای دفاع مقدس

به گزارش شهریار ، رضا جان‌فشان نوبری به همراه مدیران و معاونین شهرداری منطقه ۶ تبریز در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده معظم شهیدان «یلدوغی» و «زارع پور مقدم» دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدارها ضمن اشاره بر نقش پررنگ شهیدان والامقام در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی و در جبهه‌های حق علیه باطل، خون شهدا را مایه برکت و قوام کشور دانست.

شهردار منطقه ۶ تبریز با بیان این‌که همنشینی و مشورت با خانواده معظم شهدا و ایثارگران پای ثابت برنامه‌های مدیران شهرداری تبریز است، افزود: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می‌داند همه ظرفیت‌های خود را در جهت معرفی شهدای والامقام به نسل جوان و همچنین گرامی‌داشت خانواده معظم آنان به کار گیرد.

جان‌فشان نوبری در این دو دیدار خانواده‌های شهداء را از ارزشمندترین سرمایه‌های معنوی نظام برشمرد و اظهار کرد: خانواده‌های شهداء را باید الگوی صبر و استقامت در مقابل مشکلات خود بدانیم و یاد بگیریم که این عزیزان با تحمل چه سختی‌هایی و هجرانی خم به اَبرو نیاورده و پرصلابت پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

گفتنی است، در پایان، شهردار منطقه ۶ تبریز با اهدای لوح‌هایی جداگانه از خانواده‌های معظم شهیدان والامقام «ایوب یلدوغی » و «یعقوب زارع پور مقدم» قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات