پلمپ و تعطیلی ۴ واحد صنفی بدلیل عدم رعایت حقوق شهروندی و ایجاد مزاحمت شغلی

پلمپ و تعطیلی ۴ واحد صنفی بدلیل عدم رعایت حقوق شهروندی و ایجاد مزاحمت شغلی

به گزارش شهریار ، رسول شایان با اشاره به سد معبر برخی اصناف و ایجاد مزاحمت شغلی در معابر مرکزی شهر افزود: متاسفانه برخی اصناف با انجام سد معبر، موجب بر هم زدن نظم معابر و ایجاد مشکلاتی برای عابران می شوند که در راستای ساماندهی معابر،۴ واحد صنفی متخلف روز گذشته توسط واحد تشخیص مزاحمت منطقه۸، شناسایی و پلمپ شدند.

وی در ادامه گفت: طرح مقابله با سدمعبر از ماه های گذشته در معابر سطح حوزه اجرائی شده و عوامل تشخیص مزاحمت منطقه هشت مانع بساط چینی اصناف در خارج از محدوده مغازه خود می شوند.

اجرای نقاشی دیواری سنتی در دیوارهای بد منظر خیابان های شهید علیپور و آدی گوزل

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۸، از اجرای نقاشی دیواری سنتی در دیوارهای بد منظر خیابان های شهید علیپور و آدی گوزل خبر داد.

رسول شایان، ضمن اعلام خبر فوق افزود: به منظور رفع نازیبایی های بصری خیابانهای شهید علیپور و آدی گوزل، عوامل زیباسازی منطقه ۸ اقدام به اجرای نقاشی دیواری در دیوارهای بتنی  این معابر کردند.
وی به ابعاد این نقاشی دیواری اشاره کرده و گفت: نقاشی دیواری های اجرا شده به طول ۱۵۰ متر و ارتفاع ۳ متر اجرایی شده و از رنگهای شاد در این نقاشی دیواری استفاده شده است.

آسفالت ریزی و لکه گیری کوچه دل حامد، نجارباشی و صدر

معاون خدمات شهری منطقه ۸، از آسفالت ریزی و لکه گیری کوچه دل حامد، نجارباشی و صدر خبر داد.

رسول شایان ضمن اعلام خبر فوق افزود: به دلیل حفاری های انجام یافته و خرابی آسفالت معابرسطح حوزه ، از ماه های  گذشته آسفالت ریزی و لکه گیری معابری که وضعیت نامناسبی داشته و شهروندان را دچار مشکل می کرد، توسط عوامل  خدماتی منطقه ۸ آغاز شده و در قالب این طرح آسفالت ریزی کوچه دل حامد، نجارباشی و صدر ، طی روز اخیر اجرایی شد.

وی افزود: طی این طرح  کلیه چاله های معابر اصلی و فرعی، بعد از برش زنی پیرامون چاله ، لکه گیری شده و بالغ بر ۲۰ تن آسفالت ریزی شد.

معاون خدمات شهری منطقه ۸ در پایان گفت: با آغاز طرح خدمات محله ای تبریز بهشت ماندگار، طی ماه جاری بالغ بر ۱۰۰ تن در معابر سطح حوزه لکه گیری و آسفالت ریزی انجام شده است که نسبت به ماه های گذشته کم سابقه بوده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات