بیا تا قدر یکدیگر بدانیم‌ / که تا ناگه ز یکدیگر نمانیم

بیا تا قدر یکدیگر بدانیم‌ / که تا ناگه ز یکدیگر نمانیم

به گزارش شهریار ، در این بیانیه آمده است، بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، بهترین فرصت برای بازبینی نقش و سهم روابط عمومی در توسعه پایدار و دستیابی به اهداف عالیه است.

روابط عمومی ها به دلیل جایگاه راهبردی و زیربنایی خود می توانند سازمان های مختلف را در همگامی با پیشرفت و تحولات یاری دهند، زیرا روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.

روابط عمومی در کشور ما نیاز به توسعه همه جانبه و ترقی و تعالی روزافزون دارد، زیرا امروزه کمتر سازمانی را در سطح جهان می توان یافت که فاقد واحد روابط عمومی باشد.

این امر نشانگر جایگاه و نقش راهبردی روابط عمومی در زندگی فردی و اجتماعی افراد سازمان هاست.

به طور کلی روابط عمومی چشم، گوش و قلب سازمان است که بدون آن حیات سازمانی دوام ندارد.

روابط عمومی برای عملی کردن نقش فرهنگ سازی، لازم است؛ ارزش آفرینی را از طریق تضعیف ویژگی های نامطلوب و تقویت ارزش های فرهنگی مطلوب تقویت می کند؛ انسجام فرهنگی میان کارکنان را به شکلی که همه دارای یک فرهنگ مشترک و قوی باشند مورد تاکید قرار می دهد، هویت فرهنگی در سازمان را به شکلی که همه کارکنان به عضویت در سازمان افتخار کنند ایجاد می کند و فرهنگ سازمانی را از طریق اجرای درست سیاست ها و برنامه های سازمان نهادینه می کند.

امسال هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان آذربایجان شرقی در راستای اعتلای جایگاه روابط عمومی ها در استان برنامه های متعددی را برنامه ریزی کرده است تا در طول سال اجرایی کند؛ اما آنچه که در این برهه زمانی مهم است، توجه به داشته ها و انعکاس واقعیت های موجود با رویکرد رفع مشکلات مردم است.

روابط عمومی ها سهم بسزایی در احصای چالش ها و ایجاد گفتمان مشترک برای رفع این مشکلات دارند و در عین حال ایجاد فضای امیدآفرین و انعکاس توانمندی های موجود در کشور نیز بی شک در تحقق جامعه ای عاری از چالش و امیدوار برای آینده ای روشن را محقق می سازد.

شعار امسال هفته روابط عمومی در کشور " بیا تا قدر یکدیگر بدانیم‌ / که تا ناگه ز یکدیگر نمانیم" است .

هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته روابط عمومی ؛ آمادگی دارد تا در راستای پیشبرد اهداف شورا و به منظور دستیابی به جایگاهی متناسب با اثرگذاری روابط عمومی ها، اقدامات مناسبی برنامه ریزی و عملیاتی نماید.

دبیرخانه این شورا با این نگاه آماده دریافت پیشنهادات عملیاتی و انتقادات کارساز همه فعالان روابط عمومی در استان است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات