برگزاری دو برنامه گرامیداشت روز دختر، توسط شهرداری منطقه ۸

برگزاری دو برنامه گرامیداشت روز دختر، توسط شهرداری منطقه ۸

اجرای جشن بزرگ ولادت حضرت معصومه و روز دختر در میدان شهید بهشتی

همزمان با فرارسیدن دهه ی کرامت ، جشن بزرگ ولادت حضرت معصومه ( سلام الله علیها ) و روز دختر با حضور شهردار منطقه ۸  در میدان شهید بهشتی برگزار و با اجرای آیتم های مختلف فرهنگی و هنری لحظات شادی برای شهروندان گرامی رقم زد.

به گزارش شهریار ، در این مراسم حسین منیری فر شهردار منطقه هشت تبریز، با تبریک روز دختر و دهه کرامت گفت: شهرداری منطقه هشت تبریز در کنار اقدامات عمرانی به فعالیت های فرهنگی و هنری و اجتماعی توجه ویژه دارد  و در این راستا، طی سالجاری بالغ بر یکصد برنامه فرهنگی هنری و اجتماعی توسط شهرداری منطقه ۸ اجرایی شده است و در آینده تداوم خواهد یافت.

وی با ارزشمند خواندن جایگاه دختران در دین مبین اسلام ، ولادت حضرت معصومه و روز دختر را خدمت تمامی دختران ایران زمین تبریک گفته و این روز را گرامی داشت.

شایان ذکر است از بخش های دیگر این برنامه اجرای گروه تواشیح ، شعرخوانی، موسیقی و مسابقه به همراه اعطای جوایز  بود که برای   شهروندان گرامی  اجرا  شد.


برگزاری مسابقه طناب کشی دختران در بوستان فدک

به مناسبت ولادت حضرت معصومه و روز دختر، مسابقه طناب کشی دختران توسط شهرداری منطقه ۸ در بوستان فدک برگزار شد.

به گزارش شهریار ، در این مراسم حسین منیری فر شهردار منطقه هشت تبریز، با تبریک ولادت حضرت معصومه و روز دختر، اجرای این برنامه را در راستای گرامیداشت دهه کرامت عنوان کرده و افزود: در راتای گرامیداتش دهه کرامت شهرداری منطقه ۸ ده برنامه فرهنگی و اجتماعی اجرا خواهد کرد، که برنامه طناب کشی دختران نیز یکی از آنها است.

شایان ذکر است این برنامه در راستای توسعه ورزش شهروندی در بوستان فدک واقع در خیابان رضانژاد، برگزار شد که در پایان به نفرات برتر این مسابقات جوایزی از طرف شهرداری منطقه ۸ اهدا شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات