سازمان بسیج شهرداری‌ها نقش موثری در افزایش نشاط اجتماعی جامعه دارد

سازمان بسیج شهرداری‌ها نقش موثری در افزایش نشاط اجتماعی جامعه دارد

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار در دومین همایش هم‌اندیشی مسئولان بسیج شهرداریهای مراکز استان‌های کشور اظهار کرد: بر اساس  فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب، بسیج یکی از نهادهای مردمی است که نقش موثری در بسترسازی و نیل به تمدن ایرانی اسلامی ایفا می کند. برهمین اساس، سازمان‌بسیج در شهرداری ها با برنامه ریزی دقیق و احصا مسائل می توانند، نقش بی بدیلی در ایجاد بستر مناسب در بسیاری از فعالیت‌ها ایفا کنند.

وی با اشاره به ضرورت تشریح فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع رسانی مطلوب اقدامات بسیج شهرداری‌ها، افزود: اهتمام ویژه شهرداری‌ها به کارکردهای اجتماعی و ترویج و توسعه ورزش باهدف نشاط افزایی در بین جوانان از جمله محورهای است که سازمان بسیج شهرداری ها می‌توانند، مشارکت فعالی در آن داشته باشند.

شهردار تبریز ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و هماهنگی های سازمان بسیج شهرداری تبریز در برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم‌های ملی و مذهبی، خاطر نشان کرد: آسیب‌های اجتماعی در شهرها از دیگر موضوعاتی است که می تواند با هم افزایی بین نهادهای مختلف کاهش یابد.

هوشیار با بیان اینکه راهکارهای پیشنهادی جلسات هم اندیشی و خردجمعی روسای سازمان‌های بسیج شهرداری‌ها را می‌توان در مجمع کلانشهرهای کشور مطرح و بررسی کرد، گفت: مجمع کلانشهرهای کشور محفل مطلوبی برای واکاوی و اجرای کردن راهکارهای سازمان بسیج شهرداری ها است.

گفتنی است، دومین همایش هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولان بسیج شهرداریهای مراکز استان‌های کشور صبح امروز به میزبانی شهرداری تبریز برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات