تلاش بي وقفه كاركنان توزيع برق مشهد براي تامين برق ...

به گزارش پایگاه خبری توانیربه نقل از روابط عمومی توزیع برق مشهد، صبوری معاون بهره برداری و نگهداشت برق مشهد، در این خصوص گفت: بر اثر حادثه ریزش سازه در پست فوق توزیع برق در روز چهارشنبه تعدادی از فیدرهای برق از مدار خارج شد که با تلاش گروههای عملیاتی در کوتاهترین زمان ممکن شبکه های مورد نظر برقدار شدند.

وی در ادامه افزود: تامین برق در شرایط نامساعد جوی، نیازمند برنامه ریزی دقیق و آمادگی کامل است. خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی کارکنان و آماده باش ٨٥ گروه عملیاتی توزیع برق مشهد، توانستیم از بروز خاموشی های ناخواسته در سطح شهر جلوگیری کنیم.

صبوری در این خصوص اظهار داشت: بارش های سنگین بهاری که در ٥٠ سال گذشته برای کلان شهر مشهد بی سابقه بود، چالش هایی را برای شبکه برق ایجاد کرد. با این حال، با حضور تمام وقت نیروهای عملیاتی و مسوولان مربوطه و بسیج تمامی امکانات با لجستیک کامل ، خوشبختانه توانستیم برق مشترکین را به طور ایمن و پایدار تامین کنیم.

معاون بهره برداری و نگهداشت افزود: ستاد مدیریت بحران شرکت بلافاصله تشکیل شد و با همکاری امورهای نگهداشت شبکه های فشار ضعیف و متوسط شرق و غرب و امور های اجرایی اقدام به تامین روشنایی اضطراری و ایمن سازی انشعابات مشترکین منطقه کوچه سپاه ٦٩ و ٧١ شد. همچنین برق میدان انقلاب مشهد برای تسهیل عملیات امدادرسانی به مصدومین زیرگذر انقلاب تامین و ایمن سازی شد.

وی خاطرنشان کرد: همکاران عملیاتی در محدوده امورهای اجرایی برق شهرستان مشهد ، طرقبه و شاندیز ، ملک آباد، رضویه، مهرگان و توس نیز هم اکنون کاملا با تمامی امکانات در محل خدمت خود حاضر هستند و برق روستاهای اطراف مشهد که به دلیل سیلاب در بخش های احمدآباد و مرکزی دچار قطعی شده بود، به نحو مطلوب تامین شده است.

وی در پایان از همکاری مردم مشهد با گروههای عملیاتی شرکت توزیع برق مشهد در مناطق بحران زده قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات