مسکن در هرمزگان ارزان می‌شود

مسکن در هرمزگان ارزان می‌شود

http://www.bananews.ir/استاندار هرمزگان با اعلام اینکه ۱۲هزار واحد مسکونی مهر در این استان ساخته و آماده تحویل به متقاضیان است، اظهار کرد: بهره‌برداری از این تعداد واحد مسکونی تاثیر بسزایی در تعدیل قیمت مسکن، اجاره بها و رهن در استان دارد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ابراهیم عزیزی در نشست شورای مسکن استان، افزود: تا دهه فجر سال جاری ۲۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر استان قابل بهره برداری است که این مهم موید توجه ویژه دولت به این استان است.

وی افزایش ۱۰۰ میلیون ریالی تسهیلات از ۲۰۰ میلیون ریال به ۳۰۰ میلیون ریال و همچنین نگاه ویژه به جزیره ابوموسی و اعطای تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریالی مسکن مهر به این شهرستان را به عنوان بخشی از حمایت‌های ویژه دولت عنوان کرد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه، افزایش سقف تسهیلات مسکن از مصوبات دور چهارم سفر هیات دولت به استان است، اظهار کرد: بانک‌های این استان هیچ منعی برای پرداخت وام مسکن مهر برای متقاضیان این بخش ندارند.

عزیزی محوطه‌سازی، توسعه فضای سبز و ایجاد زیر‌‌ساخت‌های لازم در طرح‌های مسکن مهر را یادآور شد و اظهار کرد: در حال حاضر ساخت ۱۲ مسجد و مدرسه و سه سالن ورزشی و ساخت واحدهای تجاری و خدماتی در این طرح‌ها نشان‌دهنده اراده و تلاش مدیران استان، تعاونی‌ها و بخش‌های خصوصی است.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهرک پیامبر اعظم(ص) در آذرماه امسال خبر داد و افزود: اعتبارلازم در این زمینه باید مهیا شود تا در روند سرعت بخشی به این طرح مهم اقدام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان نیز با اشاره به آمادگی افتتاح این میزان طرح گفت: خدمات زیر بنایی یکی از موانع اساسی در اجرا و افتتاح طرح‌ها بود که با تدبیر استاندار و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط درحال برطرف شدن است.

مهدی زندوکیلی افزود: در حال حاضر آمادگی کامل برای افتتاح طرح‌های مسکن مهر در هرمزگان وجود دارد.

 

    نظرات