اجرای پروژه احداث بارانداز یمن دوزان به مرحله مسقف سازی رسید

اجرای پروژه احداث بارانداز یمن دوزان به مرحله مسقف سازی رسید

به گزارش شهریار ، حسین منیری فر ضمن اعلام خبر فوق افزود: در راستای ساماندهی بارانداز یمن دوزان و خیابان صادقیه تبریز، عوامل فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ از ابتدای سالجاری، اقدام به کاشت بولت و نصب تیرهای فولادی سقف در دیواره زیرگذر کرده و عملیات پوشش سقف نیز با ورق های فلزی به سرعت در حال اجراست.

وی به مشخصات پروژه اشاره کرده و گفت: پروژه مسقف سازی بارانداز یمن دوزان، به طول ۴۰۰ متر و عرض ۸ متر در حال اجراست که در دیواره های این پروژه بالغ بر ۵۰۰ بولت جهت تحمل وزنی تیرهای سقف کاشت شده است و در این پروژه  ۴۸ تیر فولادی ۸ متری به وزن ۴۰ تن بارگذاری شده است.

شهردار منطقه ۸، در خصوص پروژه پوشش بار انداز یمن دوزان گفت:در  پروژه مسقف نمودن بارانداز یمن دوزان، بعد از مسقف سازی سقف زیر گذر مسیر  پیاده راهی به عرض ۱۲ متر جهت دسترسی آسان شهروندان و گردشگران به بازار تاریخی تبریز اجرا خواهد شد و در اختیار شهروندان و گردشگران گرامی قرار خواهد گرفت.

آغاز آسفالت تراشی خیابان امام خمینی(ره)

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ تبریز، از آغاز عملیات آسفالت تراشی خیابان امام خمینی(ره) حد فاصل میدان شهید بهشتی تا خیابان شهید غلامی، جهت آسفالت ریزی مجدد خبر داد.

به گزارش شهریار ، اورنگ رسولی این اقدام را در راستای بهینه سازی آسفالت معابر منطقه هشت دانسته و اعلام کرد: آسفالت تراشی خیابان امام خمینی(ره)، حد فاصل میدان شهید بهشتی تا خیابان شهید غلامی  توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۸ در حال اجراست که طی روزهای آتی با اتمام عملیات آسفالت تراشی، این مسیر پرتردد، آسفالت ریزی اساسی خواهد شد.

وی در خصوص آسفالت ریزی اساسی معابر محدوده مرکزی شهر گفت: در راستای ارتقاء کیفی معابر، آسفالت ریزی کوچه ها و معابر اصلی و فرعی شهرداری منطقه ۸ ازابتدای سال آغاز شده و  تا کنون بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ تن در معابر مرکزی شهر، آسفالت ریزی شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات