بازسازي شبكه هاي آسيب ديده از سيل در امور برق ملك ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، عبدالوحید مهدوی نیا در بازدید از عملیات بازسازی شبکه های آسیب دیده از امور برق ملک آباد گفت: همچنین بر اثر بارش های اخیر، دو دستگاه ترانسفورماتور هوایی در امور برق توس و ملک آباد معیوب و یک دستگاه پست RMU فشار متوسط در محدوده امور برق شاهد نیز دچار آسیب شده اند.
وی افزود: در بارندگی های اخیر بلافاصله پس از هر اتصالی و قطع برق، همکاران فنی نسبت به عیب یابی و رفع عیب شبکه اقدام کرده و در کمترین زمان ممکن و عموماً از طریق کلیدهای اتوماسیون  با فرمان از راه دور نسبت به خارج کردن بخش های آسیب دیده و تامین برق از طریق سایر خطوط اقدام کردند.
به گفته وی، در پی حادثه ناشی از جاری شدن سیل و تخریب و سقوط  دیوار پست فوق توزیع کوه سنگی در چهارشنبه گذشته، برق مناطقی از شهر مشهد قطع شد و با اقدام فوری همکاران خاموشیها در کمتر از یک ساعت برطرف شد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق مشهد در پایان گفت: بر اثر شدت سیل و قطع مدار ٦٣ کیلوولت تغذیه کننده پستهای فوق توزیع آب و برق، دانشگاه، ملک، طرق، ثامن و دروازه قوچان و همچنین قطع مدار ١٣٢ کیلوولت تغذیه کننده پستهای فوق توزیع کوهسنگی، طالقانی، سجاد و میلاد این پستها کلا از مدار خارج شد و بلافاصله با مانور شبکه توزیع از طریق خطوط فشار متوسط مجاور تمامی ١٥٠ مگاوات بار، کمتر از یک ساعت برقدار شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات