کارگاه آموزش ایمنی ۵۰۰ نفری در سازمان آتش نشانی تبریز برگزار شد

کارگاه آموزش ایمنی ۵۰۰ نفری در سازمان آتش نشانی تبریز برگزار شد

به گزارش شهریار ، سعید صالح نیا مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با بیان اینکه ارایه آموزش بخش اصلی سیاست های سازمان در پیشگیری از وقوع حوادث است افزود: آموزش و فرهنگ ایمنی نخستین گام در کاهش میزان خسارات جانی و مالی است و هر گونه هزینه در این امر، سرمایه گذاری برای تامین ایمنی شهروندان در آتیه است.

وی ادامه داد: با ارایه آموزش های طبقه بندی شده می توان شهروندان و به ویژه کودکان را با مسایل ایمنی آشنا و ارتباط صحیحی بین آنها برقرار کرد تا فرهنگ ایمنی در وجودشان نهادینه شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز تاکید کرد:آموزش بدوی بین کودکان از اهمیت بسزایی برخوردار است،چرا که این آموزش بایستی بسیار دقیق و با ظرافت خاصی انجام شود تا کودکان اشتیاق بیشتری برای یادگیری مسایل ایمنی پیدا کنند و به نوعی یک ارتباط عمیق بین آموزش ایمنی و آنها ایجاد شود.

صالح نیا یاد آور شد: سالانه آموزش های عمومی ایمنی گسترده ای در سطح شهر ارایه می شود که به تناسب سن،جنس،سطح تحصیل و مشاغل متفاوت است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز افزود: در خاتمه این کارگاه آموزشی به خانواده های شرکت کننده در کارگاه آموزشی با برگزاری مسابقه ایمنی ،چند دستگاه کپسول اطفاء در راستای افزایش فرهنگ ایمنی اهداء شد.

گفتنی است ، در این کارگاه آموزشی بیش از ۵۰۰ نفر از کودکان و خانواده ها حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات