لایروبی اساسی و رسوب زدایی کانال کوی فیروز و کانال‌های اصلی شهر

لایروبی اساسی و رسوب زدایی کانال کوی فیروز و کانال‌های اصلی شهر

به گزارش شهریار ، هادی بدری با اعلام اینکه لایروبی و رسوب زدایی دوره ای کانال های شهری در دستور کار نیروهای خدمات شهری قرار دارد گفت: کانال کوی فیروز از چند سال گذشته مورد لایروبی اساسی و رسوب زدایی قرار نگرفته بودند که همین مسئله باعث آبگرفتگی معابر منطقه در زمان بارش های باران می شد.

بدری با اشاره به لایروبی اساسی کانال کوی فیروز حد فاصل چهارراه لاله تا تقاطع دکتر قریب افزود: همزمان با لایروبی اساسی و رسوب زدایی از این کانال مهم، افزایش دریچه های این کانال مهم داخل شهری نیز در حال انجام است.

معاون شهردار تبریز با اشاره به آماده باش نیروهای خدمات شهری از روزهای گذشته برای مواجه با مشکلات احتمالی ناشی از بارش باران گفت: در راستای ارتقای بهداشت محیط شهری و رفع آبگرفتگی احتمالی معابر و به منظور پیشگیری از بروز سیلاب احتمالی، عملیات لایروبی آبروها و کانال های تبریز با برنامه ریزی منسجم در دستور کار قرار دارد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز افزود: لایروبی دوره ای چندن نوبت در طول سال با هدف جمع آوری رسوبات دپو شده برای هدایت روان آب های سطحی، به صورت شبانه روزی نیز توسط اکیپ های خدمات شهری و ماشین آلات مناطق انجام می گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات