برگزاری کارگاه سواد رسانه ای و فضای مجازی همزمان با اردوهای دانش آموزی

برگزاری کارگاه سواد رسانه ای و فضای مجازی همزمان با اردوهای دانش آموزی

به گزارش شهریار ، رامین راستی اعلام کرد: با توجه به این که مدارس سطح منطقه از بسترهای ایجاد شده در پارک بانوان شمس تبریزی جهت برگزاری اردوهای خود بهره مند می شوند، واحد فرهنگی از این فرصت بهره جسته و اقدام به برگزاری برنامه های خود کرده است.

وی گفت بر همین اساس با توجه به حساسیت های فضاهای مجازی و پیشگیری از آسیب های آن کارگاهی تحت عنوان "سواد رسانه ای و فضای مجازی" در پارک بانوان شمس تبریزی ویژه نوجوانان و جوانان حاضر در اردوهای آموزشی برگزار شد.

راستی افزود: در این کارگاه ها، فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی، استفاده از رسانه، پیشگیری از مخاطرات پیرامون استفاده بهینه از این امر مطالبی را به سمع و نظر دانش آموزان رسانده و توصیه های لازم را ارایه کردند.

رامین راستی همچنین اعلام کرد: با توجه به برگزاری اردوهای دانش آموزی توسط آموزش و پرورش که در پارک بانوان شمس تبریزی انجام می یابد، امور فرهنگی به منظور استفاده مناسب دانش آموزان از بستر فراهم شده در پارک اقدام به اجرای چند برنامه متنوع فرهنگی و هنری کرده است.

وی گفت: این برنامه ها شامل برگزاری مسابقات فکری، هوش، استعدادیابی، نقاشی، آموزش صنایع دستی و کارگاه های روانشناسی پیرامون مسایل روز به ویژه فضای مجازی و تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ... است که همزمان با اجرای اردوها برگزار می شود و باعث استقبال بی نظیر دانش آموزان، مدیران و مدارس شده است.

راستی افزود: حدود ۸ هزار دانش آموز به صورت مستقیم در این برنامه ها حضور داشتند که این بستر مناسبی بود تا بتوانیم ضمن معرفی پروژه ها و اقدامات شهرداری در حوزه های آموزشی بهروب و شناسایی نخبگان و شاگردان موفق نیز اقدام کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات