اجرای میدانی برنامه‌های آموزش استفاده از سامانه بهروب برای شهروندان

اجرای میدانی برنامه‌های آموزش استفاده از سامانه بهروب برای شهروندان

به گزارش شهریار ، موسی علیپور زنوزی با اعلام این مطلب گفت: توسط این ناحیه و همکاری کارشناسان سازمان پسماند، نحوه راه اندازی و کاربرد سامانه بهروب به مدت دو روز متوالی در میدان بزرگ پرواز به شهروندان آموزش داده شد.

وی افزود: با استقرار عوامل شهرداری ناحیه ۲ در میدان پرواز در مورد فواید این سامانه که بصورت اپلیکیشن بر روی موبایل نصب می شود، توضیحات لازم به شهروندان ارائه شد.

بر اساس توضیحات علیپور، شهروندان می توانند با استفاده از این اپلیکیشن و نصب آن در گوشی خود ضمن ارائه پسماندهای خشک و خشکاله از قبیل کاغذ و پلاستیک، کفش های کهنه و... به ماموران مدیریت پسماند، مبلغ آن را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: از طریق این اپلیکیشن شهروندان در صورت تمایل می توانند به شیرخوارگاه احسان و کودکان سرطانی هم کمک کرده و از طریق این برنامه حتی قبوض خود را پرداخت کنند.

شهردار منطقه ۲ همچنین با اعلام این مطلب گفت: توسط اداره عمران و ترافیک این ناحیه به منظور سهولت تردد شهروندان از معابر شهری، کف سازی قسمتی از پیاده رو بلوار حکمت رجائی شهر به اجرا درآمد.

علیپور افزود: با توجه به اینکه پیاده رو این مسیر در اثر گذر زمان دچار استهلاک و تخریب شده بود، شهرداری ناحیه ۲ منطقه ۲ به منظور بهسازی معابر در راستای تسهیل تردد شهروندان، اقدام به کف سازی این پیاده راه کرده است.

موسی علی‌پور زنوزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای بهره مندی شهروندان ورزشدوست از امکانات ورزشی، سالن بدنسازی و پرورش اندام مجتمع پردیس فرهنگ و رسانه به ملزومات لازم تجهیز و راه اندازی می شود.

وی افزود: با پیگیری مدیریت تربیت بدنی شهرداری منطقه ۲، این سالن ورزشی در حال تجهیز به امکاناتی از قبیل اتاق فیزیوتراپی، رختکن، نصب کفپوش های مخصوص و ... است.

علی‌پور، همچنین از اتمام مراحل احداث ساختمان پردیس فرهنگ و رسانه رجائی شهر هم  خبر داد و گفت: با انجام پاره ای از فعالیت های تکمیلی این پروژه فرهنگی هم آماده افتتاح می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات