معاون هماهنگي توزيع توانير: عملكرد مديريت مصرف ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، محسن ذبیحی در نشست برخط با مدیران عامل شرکتهای توزیع نیروی برق کشور با اشاره به پیش بینی افزایش ٢ تا ٣ درجه ای دما، بر لزوم بهره گیری از تمامی ظرفیتهای مدیریت مصرف برق در تابستان امسال تاکید کرد.
وی بهره گیری از ظرفیت کامل مدیریت مصرف در بخشهای صنعتی، خانگی، تجاری و... را حائز اهمیت دانست و ضمن معرفی دکتر کریمی به عنوان مجری کل پیک بار بخش توزیع برق، از شرکتهای توزیع خواست با تعیین مجری پیک و مسوول پیگیری برنامه مدیریت مصرف در بخشهای مختلف خانگی، صنعتی و...، عملکرد روزانه  هریک از بخشهای مصرفی را ارایه کنند.
وی همکاری صنایع خارج از شهرکهای صنعتی با برنامه های پیک سایی در تابستان امسال را مورد تاکید قرار داد و از شرکتهای توزیع برق خواست برنامه همکاری با این دست از صنایع را مطابق دستورالعمل تدوین و در قالب توافقنامه به مرحله اجرا بگذارند و عملکرد مدیریت مصرف به طور روزانه احصا و پایش شود.
اعلام فیدرهای سریع قطع در ٣ اولویت، استفاده کامل از ظرفیتهای مدیریت مصرف و مولدها همچنین تنظیم لوازم اندازه گیری ادارات و ارائه گزارش هفتگی عملکرد به استانداران و برگزاری نشست و جلب همکاری اصناف از دیگر نکات مورد تاکید معاون هماهنگی توزیع توانیر در این نشست بود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات