پست و خط انتقال 66 كباووات داراب 3 در آستانه بهره ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای فارس و بوشهر، مهدی توکلی افرود: در این طرح از ترانسفورماتور قدرت با ظرفیت ٤٠ مگاولت آمپر به کار گرفته شده که شامل ٨ فیدر خروجی ٢٠ کیلوولت است. همچنین جهت تغذیه این پست – از خط ٦٦ کیلوولت به طول ٦.٥ کیلومتر از پست دارابگرد استفاده شده است.
وی اضافه کرد: درصد بالای بارگیری پست دارابگرد به عنوان مهمترین پست فوق توزیع شهرستان و فول باری ترانسفورماتورهای T٢ و T١ و اکثر خطوط خروجی و محدودیت در افزایش ظرفیت ، مشکلات زیادی در پیک سال قبل ایجاد کرد . احداث این طرح پست و خط با دستور اکید و تهمیدات پیگیریهای مستمر مدیرعامل برق منطقه ای فارس و کارکنان طرح و توسعه این شرکت شرکت به صورت جهادی در کمترین زمان ممکن انجام و آماده برقدار شدن شد.
عباس شهسواری پور رئیس اداره برق شهرستان داراب نیز در این باره گفت: در جهت اجرای هرچه سریع تر این طرح، از تمام ظرفیتهای ادارات شهرستان، به ویژه فرمانداری، اداره راه و ترابری، شرکت نفت منابع طبیعی، پلیس راه و شرکت توزیع برق شهرستان و نماینده داراب استفاده شد.
وی در پایان از زحمات و تلاشهای علی صفری مجری طرح خطوط فوق توزیع، غلامعباس رنجبر مجری طرح پستهای فوق توزیع شرکت برق منطقه ای فارس و حمید قدوسی مسوول طرح در جهت به ثمر رسیدن این طرح قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات