لایحه مساعدت مالی برای تکمیل پروژه زائر سرای آذربایجان‌شرقی در مشهد مقدس به تصویب رسید

لایحه مساعدت مالی برای تکمیل پروژه زائر سرای آذربایجان‌شرقی در مشهد مقدس به تصویب رسید

به گزارش شهریار ، لایحه دوفوریتی شهرداری تبریز مبنی بر مساعدت مالی برای تکمیل زائر سرای آذربایجان شرقی در مشهد مقدس به میزان ۳۰۰ میلیارد ریال به نام شهید راه خدمت آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم، در یکصد و نود و ششمین جلسه شورا اعلام وصول شد.

شهردار تبریز در خصوص این لایحه دوفوریتی خاطرنشان کرد: پروژه زائر سرای آذربایجان شرقی در شهر مشهد از چندین سال گذشته آغاز شده و عملیات عمرانی آن مسکوت مانده بود اما در سال گذشته بودجه ای پیش بینی شده و عملیات عمرانی اسکلت این پروژه اتمام یافت.

یعقوب هوشیار با بیان اینکه در سال جاری نیز پیش بینی بودجه‌ای برای پروژه انجام گرفته است، افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع در حال احداث بوده و عملیات عمرانی آن بی وقفه تداوم دارد.

وی با بیان اینکه این زائرسرا با ظرفیت اسکان ۱۵۰ نفر برای بهره مندی زائران کم بضاعت و قشر متوسط جامعه احداث می شود، یادآور شد: مجموعه استانداری آذربایجان شرقی نیز مساعدت هایی در این پروژه خواهد داشت به طوری که زنده یاد شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی با تخصیص وام بدون بهره برای احداث زائرسرای آذربایجان شرقی در مشهد مقدس موافقت کرده بودند.

علیرضا نوای باغبان رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر نیز با اشاره به اینکه  با هزینه کرد ۳۰۰ میلیارد ریالی پروژه به اتمام نمی رسد، تصریح کرد: پیشنهاد می شود از دیگر دستگاه‌ها شامل استانداری، اوقاف و امور خیریه و ... نیز درخواست کنیم توان خود را به میدان بیاورند تا پروژه در سریعترین زمان ممکن تکمیل شود.

در نهایت لایحه دوفوریتی شهرداری تبریز مبنی بر مساعدت مالی ۳۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه زائر سرای آذربایجان شرقی در مشهد مقدس پس از تبادل نظر اعضا به تصویب شورا رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات