گسترش فضاسازی شهری «شهیدان خدمت» در معابر شهرداری منطقه ۶ تبریز

گسترش فضاسازی شهری «شهیدان خدمت» در معابر شهرداری منطقه ۶ تبریز

به گزارش شهریار ، در پی شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران و همراهانشان، شهرداری منطقه ۶ تبریز به منظور گرامیداشت یاد و خاطره آنان و ایجاد فضای معنوی مناسب برای عزاداری شهادت ایشان و همراهان گرانقدرشان، اقدام به سیاه پوش کردن سطح منطقه با ریسه و پرچم مشکی و همچنین نصب بنر کرده است.

این فضاسازی در قالب نصب بنر، اهتزاز پرچم های مشکی بر روی میل پرچم ها، نصب پرچم در معابر اصلی و فرعی منطقه و نمایش تصاویر مرتبط با شهادت آیت الله رئیسی و همراهنشان در سطح منطقه انجام شده است.

از نخستین ساعات اعلام شهادت شهدای خدمت تا کنون، واحد امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ تبریز اقدام به نصب ۲۳ تخته بنر سه در چهار،  ۴۲ تخته دو در سه، ۱۳ بیلبورد، ۱۲۰ پرچم مشکی میله ای یک در سه ، ۱۰۰ پرچم تخته ای یک در یک و نیم، یک عدد پرچم سیاه ۴۰ متری داخل ساختمان اداری شهرداری منطقه ، هزار و ۲۰۰ متر ریسه و سایر لوازم عزاداری کرده است.

همچنین حجله عزاداری «شهدای خدمت» در فضای اداری شهرداری منطقه ۶ تبریز برپا شده است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی، آیت‌الله آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار

آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند که بر اثر سانحه هوایی به شهادت رسیدند.

بالگرد حامل این شهدا عصر _یکشنبه سی‌ام اردیبهشت_ در مسیر بازگشت آنان از مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی به سمت تبریز، در منطقه ورزقان دچار سانحه هوایی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات