دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهیدان والامقام «روستایی» و «صادق زاده»

دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهیدان والامقام «روستایی» و «صادق زاده»

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی، حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچی‌لر، علی‌رضا نوای باغبان، یاسین بجانی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر و در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده معظم شهیدان والامقام «یعقوب روستایی» و «محمدصادق صادق زاده تبریزی» دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدارها با اشاره به جایگاه والای خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می داند همه ظرفیت های خود را در جهت معرفی تک تک شهدای والامقام به نسل جوانان و همچنین گرامیداشت خانواده معظم آنان به کار گیرد.

شهردار تبریز شهادت را توفیقی الهی برای بندگان خاص و برگزیدگان مکتب اسلام معرفی کرده و اظهار کرد: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت‌سال دفاع مقدس است.

یعقوب هوشیار همنشینی و مشورت با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را پای ثابت برنامه های مدیران شهرداری تبریز در دوره فعلی خواند و گفت: بنده به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده  شهدای والامقام و جانبازان سرافراز حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.

هوشیار ادامه داد: خانواده‌های معظم و معزز شهدا صاحبان واقعی این انقلاب و نظام و ولی‌نعتمان کشور هستند و قطع به یقین مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل (ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی خواهد بود و ما به عنوان مدیریت شهری از این مطالبات استقبال می‌کنیم.

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهیدان والامقام «یعقوب روستایی» و «محمدصادق صادق زاده تبریزی» قدردانی کرد.

پاسدار شهید«یعقوب روستایی» متولد یکم خرداد سال ۱۳۴۴ در تبریز در تاریخ بیست و سوم اسفند سال ۱۳۶۳در هورالعظیم جزیره مجنون به فیض شهادت رسید و پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای آرامستان مارالان آرام گرفت.

شهید والامقام «محمدصادق صادق زاده تبریزی»  متولد ششم خرداد سال ۱۳۴۳ در تبریز دیده به جهان گشوده در تاریخ نهم تیر ماه سال ۱۳۶۳ در سردشت بر اثر اصابت گلوله در مبارزه با منافقین  به مقام شهادت نائل آمده و پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای آرامستان مارالان تبریز آرام گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات